Jag förstår inte varför man lägger ner energi på att klanka ner på varandras bilar?
Det har visserligen inte hänt mig att någon varit på mig på ovan nämnda vis, att jag har en gammal bil, eller att jag klagat på någon p.g.a att denne har en nyare bil.
Men jag skulle aldrig orka klaga på någon för att denne har finare bil än mig, jag väljer att ha en bil jag anser att jag klarar av ekonomiskt, eller finner är kul att köra.
Smaken är som baken, liksom uppsjön av olika bilar.
Men kör man en ny/nyare bil och sen klagar på att man har det dåligt ekonomiskt, så får man ju faktiskt skylla sig själv.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Angående mobbing så har jag lite av en favorit att klaga på R-stylade bilar, och sen folk påstår att de är äkta...
Men har ju hänt vid ett par tillfällen att jag fått igen, men då har man ju lite bäddat för sig själv?
Även om jag håller fast vid att en R-stylad T5a fortfarande är en T5a, och inget mer.
![wink](img/smilies/wink.png)
Nej, om någon börjar gnälla eller klaga, så är det ju bara inse att människan ifråga har gjort för lite nytta på dagen, och har massor av överskottsenergi, och lägger det på att sitta och kaxa sig på internet.
Får man problem av/med det, spara skärmdumpar eller inlägg, och anmäl inlägg, och eller personen ifråga till Garagets moderatorer eller web-administration och presentera ev. bevismaterial.
Jag har haft kontakt med en moderator vid något tillfälle då det har funnits så kallade troll här, som brukar vara folks stora söndagsnöje att dissa med popcorn, öl, chips, eller andra tillbehör vid sidan av datorn.
![smile](img/smilies/smile.png)