Ja dom är snygga som fan . MEN motorn är en klen grej som inte har så bra komponenter
Gå in på www.opelsportclub.com så får du säkerligen många svar om hur "klena" dom är.. 300pållar ska inte vara någon omöjlighet ur en helt orginal let.. Stakarna är det första som ger sig vanligtvis..
Det är fördelningslådan som är kass på 4x4 varianten..
Krävs lite för att få dom snygga enligt mig.. Det här är iaf ett exempel på en "clean" ej överstylad variant.. http://www.garaget.org/?car=3628
Även den som visades i första inlägget vars nice fast originalfronten är lite speciell till utseendet...
tjejen var inne på att köpa en calibra...jag avrådde henne efter att alla bilkunniga ja snackat med säger det rätt så rent....calibra är skit och även de flesta andra opel modeller....dom var visst dyra att äga eftersom dom pajjar hela tiden o är dyra att laga....vet inte, men efter att snackat med runt tio pers o fått höra samma sak så e svaret givet....men sen e det ju skillnad på var och en...alla tar ju hand om sin bil på sitt sätt...det finns säkert jätte fina o bra calibror där ute...
tror inte att folk rackar ner på dom för att de e för vanliga....ja stör mig i så fall mer på v70 och 206 eller varför inte golfen.....kan inte tänka mig nån av dom bilarna...dom e för vanliga....man ska ha en seat cordoba....de e bara gamlingar som kör dom....hehe...
300pållar ska inte vara någon omöjlighet ur en helt orginal LET..
Alltså menar du C20let motorn? turbo-motorn?
Ja det är den jag menar.. Fast en liten korrektion.. Med original så menade orginal bottendel kolvar stakar etc Original turbon hänger inte med så långt dock...
Jag har inget emot turbon eller v6:an iallafall Utseende mässigt så är det absolut inget fel på dom men javettifan om jag ens skulle kalla turbon för sportbil... Jag har nog flera med mej när jag påstår att det är en liten penisförlängare..
Jag har inget emot turbon eller v6:an iallafall Utseende mässigt så är det absolut inget fel på dom men javettifan om jag ens skulle kalla turbon för sportbil... Jag har nog flera med mej när jag påstår att det är en liten penisförlängare..
Men som sagt en relativt snygg sådan
Så du säger att Calibra är en penisförlängare här hos oss är BMW penisförlängare och Opel penisförkortare