3349
Sök

Mercedes 190 3.0 24v TD, KÖÖL Racing. Film från kinnekullering och ett litet haveri =)

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
1 maj 2011
cerveza skrev:
hejsan.

jo det stämmer med focusen, jag snackade med ägaren och han tyckte att den inte generera den effekt som var utlovad av Autotech, han tyckte bara att laddtrycket kom fortare men ingen effektändring. Han hade helt rätt.
Laddet kom tidigare, vridmomentet gick upp men hästarna var de samma, ganska så klassiskt.

Mvh Mattias

då är det bara att åka tillbaka till autotech och få den saken fixad, man ska inte behöva ha det så när dem lovar en mer hk !

72 Inlägg
2 maj 2011
Twins skrev:
då är det bara att åka tillbaka till autotech och få den saken fixad, man ska inte behöva ha det så när dem lovar en mer hk !

Det är precis vad han har gjort smile

Kalibrerar bilar.

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
2 maj 2011
cerveza skrev:
Twins skrev:

Det är precis vad han har gjort smile

gött gött smile

MolnbyPerformance
365 Inlägg
2 maj 2011
Skulle va kul om nån la upp video på bromsning smile då polarna fick chansen att stå vid utblåset å lyssna å se sotet så e man ju lite avis big_smile

"inget är omöjligt- det omöjliga tar bara lite längre tid"

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
3 maj 2011
ADiKO skrev:
Skulle va kul om nån la upp video på bromsning smile då polarna fick chansen att stå vid utblåset å lyssna å se sotet så e man ju lite avis big_smile

jag ska länka en film som min bror har fixat smile, obs väldigt bra kvalité!
Senast redigerat av Twins (3 maj 2011)

276 Inlägg
3 maj 2011
Trådstartare
Twins skrev:
ADiKO skrev:

Ja de får du gärna göra, eller maila filmen till mig så tankar jag upp den tongue

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
3 maj 2011
Henjer skrev:
Twins skrev:
ADiKO skrev:

Ja de får du gärna göra, eller maila filmen till mig så tankar jag upp den tongue

äsch lättare ifall jag laddar upp tongue

276 Inlägg
4 maj 2011
Trådstartare
Twins skrev:
Henjer skrev:
Twins skrev:

äsch lättare ifall jag laddar upp tongue

Okay, då väntar jag med spänning på klippet! tongue

709 Inlägg
29 maj 2011
projektet följs smile

818 Inlägg
9 juni 2011
Läst igenom hela tråden nu, riktigt roligt projekt! smile

245 Inlägg
9 juni 2011
händer inte så mycket här längre =/

S.v.r

3 292 Inlägg
9 juni 2011
Nix.. här verkar det vara mer eller mindre stendött... var en ganska aktiv tråd för några månader sen.. men det är ju så att ibland hittar man andra saker att göra som är viktigare eller så hittar man andra projekt.. eller byter intressen... sånt är livet.. :S

** Volvo 765 Dieselkonvertering på G, D24TIC motorpaket sökes **

276 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Jag kan bara be om ursäkt att det inte uppdateras något här längre. Beror på att det inte händer något med bilen för tillfället, den står parkerad här utanför huset. Har kört några vändor med den och den går som skamm.

Det är huset som tar den mesta tiden just nu, även tjejens Ford cab har jag lackat om.

Vet att jag lovat filmklipp innan, och det kommer, men jag vet inte när.

Mvh Oscar
Senast redigerat av Henjer (9 juni 2011)

3 292 Inlägg
9 juni 2011
Vi väntar ihärdigt på att få se nåt klipp på vrålåket... big_smile   skulle vara hur kul som helst.. big_smile

Jackass
799 Inlägg
10 juni 2011
Danne_1977 skrev:
Vi väntar ihärdigt på att få se nåt klipp på vrålåket... big_smile   skulle vara hur kul som helst.. big_smile

Instämmer med Danne, men kan förstå hur huset tar tid, har själv unge, kärring och hus så jag vet hur tidskrävande det kan vara ;-) Såg att du jobbade i Norge, du är välkommen förbi här på en kopp kaffe då vi bor i Norge!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

3 292 Inlägg
10 juni 2011
Hunted skrev:
Danne_1977 skrev:

Instämmer med Danne, men kan förstå hur huset tar tid, har själv unge, kärring och hus så jag vet hur tidskrävande det kan vara ;-) Såg att du jobbade i Norge, du är välkommen förbi här på en kopp kaffe då vi bor i Norge!

Då jag själv haft funderingar på att faktiskt flytta till Norge måste jag fråga.. hur ser jobbmarknaden ut där just nu.. ?  och rent allmänt.. ?

Måste säga sorry till ägaren av denna tråden åxå för att jag frågar orelevanta grejer i hans tråd.. :S

276 Inlägg
10 juni 2011
Trådstartare
Hunted skrev:
Danne_1977 skrev:

Jasså de gör du? Vart då?

Tack för inbjudan...

Jackass
799 Inlägg
12 juni 2011
Henjer skrev:
Hunted skrev:
Danne_1977 skrev:

Jasså de gör du? Vart då?

Tack för inbjudan...

Håller till utanför Oslo, ca 4 mil.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

214 Inlägg
14 juni 2011
Vill du ha videos så kan du skicka din mail sad!!

Jag väntar bara på email adressen <3!

Älska KÖÖÖÖL RACING RÖKEN, mmmmhm det luktade bränt toast bröd ..... mumms!

15 Inlägg
30 juni 2011
Hej, vilket avgashus kör du? 19? För ja har 19 på min 300d 12v me Mynä pump å stänger ja wg.n laddar den 2,5-2,6 bar, ja har hört en som bänka en merca å ja tror de va bsr pump å han fick 285 hk å enligt bänk mannen så räckte inte dieseln nå längre, skaffa Mynä pump så ska du få se på effekt!

w123 om603 mynä, 400hk 655nm

Sök