3604
Sök

Projektvän sökes

63 Inlägg
9 januari 2012
Brains skrev:
Jävligt bra initiativ!

Kan man lungt säga! smile

7 Inlägg
3 mars 2012
Ja absolut!smile Jag skulle också vilja ha en projektvän, det är så mycket jag skulle vilja kunna fixa på bilen men inte kan.sad

German Engineering
9 083 Inlägg
3 mars 2012
Vivendi skrev:
Tycker det är ett kanoninitiativ du tagit här!

Håller med smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
7 mars 2012
Jag hakar på Tråden och säger att jag skulle bli väldigt glad om någon i Jönköping eller i trakten skulle vilja ha en stolle som ränner och hjälper till lite på något projekt.  Söker även kompisar med lite intresse så.

Är 23 år och jobbar som Elektriker. Främst är det väl 7/900 som gäller men även lite nissan 200 kan nog gå hem. Har tyvärr ingen bil jag vil skruva på för stunden utan letar projekt själv.

Har gjort det mesta på 740 och 940. Dock aldrig rivit ner låda eller eller motorn i molekyler. har dock bytt topp och massa sånt där brevid så skruva kan jag!

277 Inlägg
27 mars 2012
Kan ställa upp som projektvän i Skåne om någon känner att dem behöver en "mentor"/mekarpolare.
Kör mestadels old-school grejer. Karosseri grejer, plåtriktning, svetsning, tennspackling, motorarbeten, lackering m.m..

Så här finns en hjälpande hand för den som känner att den behöver det i Skåne och vill lära sig! smile

/Dennis.

Depalma´s Kustom Shop
Sponsorer:
Paintmek Trelleborg
Allt Med Bil & Däck, Malmö

Thedriftking
28 mars 2012
Jag finns här i Linköping ifall nån skulle behöva tips/hjälp osv, kan inte jag, kan min pappa garanterat smile
Pysslar med min 740 och ska snart dra igång dodgen, så nån som vill lära sig mer kan ju höra av sig smile

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
28 mars 2012
JuppJupp skrev:
Extrazz skrev:
Jag hakar på Tråden och säger att jag skulle bli väldigt glad om någon i Jönköping eller i trakten skulle vilja ha en stolle som ränner och hjälper till lite på något projekt.  Söker även kompisar med lite intresse så.

Är 23 år och jobbar som Elektriker. Främst är det väl 7/900 som gäller men även lite nissan 200 kan nog gå hem. Har tyvärr ingen bil jag vil skruva på för stunden utan letar projekt själv.

Har gjort det mesta på 740 och 940. Dock aldrig rivit ner låda eller eller motorn i molekyler. har dock bytt topp och massa sånt där brevid så skruva kan jag!

Bor du i jönköping eller utanför? tongue

Bor Centralt Jönköping.

1 Inlägg
10 juli 2012
Hej! Är ny här! Och ja letar projektvän! De spelar ingen roll va de är för bil/ar!

Ja bor strax utan för Katrineholm så där i när heten söker ja!

357 Inlägg
10 juli 2012
Riktigt najs tråd, härligt att så många ställer upp smile

jag måste ju också göra ett försök tongue
skulle bli galet glad om någon i stockholmstrakten skulle ha lust å lära mig lite och hjälpa till (kan ju hjälpa till allt eftersom de jag kan eller lär mig)
nån med en golf hade ju inte vart helt fel heller big_smile

Sök