4396
Sök

Köpa Coilovers på eBay?

827 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
Är ute efter att köpa coilovers till min E39, ska jag köpa i sverige kostar det 8-10k men på ebay finns coilovers för under 5k!

nån som har erfarenhet av billigare coilovers?

Forummoderator
9 299 Inlägg
31 december 2010
Kolla vad det är för märke/tillverkare. Det finns fler än "billiga" och "dyra". På ebay säljs samma saker som i butikerna i Sverige fast till mycket lägre priser, men samtidigt finns budgetmärken, Kinakopior etc som man kanske inte hittar här. Man ska inte tro att ebay är en loppmarknad.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

OEM <3
6 957 Inlägg
31 december 2010
Andree skrev:
Är ute efter att köpa coilovers till min E39, ska jag köpa i sverige kostar det 8-10k men på ebay finns coilovers för under 5k!

nån som har erfarenhet av billigare coilovers?

Polarn "Noolimit" åker på Vmaxx på sin E39, det verkar funka bra då han åkt på dom i 1.5 säsong nu big_smile

OEM <3

Sandgren
176 Inlägg
31 december 2010
eaby har mycket bra grejer till billigare priser än vad vi får tag i här hemma i sverige oftast är det bra kvalitet men då kan du även tänka på att du nästan kan köpa två uppsättningar via ebay i stället för att köpa en i sverige direkt import är aldrig fel i stället för att gå via massa återförsäljare som plusar på priser och sätter deras märke på och sen ökar priserna

// Sandgren
http://www.garaget.org/?car=205522 Min volvo V70
Brl, Lmr, Rautamo wheel fasion, Lackman, Keepup, Läntmannen maskin.

Sök