Route of Sweden är skapat av personer som har lång erfarenhet av att arrangera olika motorevenemang.
Vår tanke är att leverera en maximal upplevelse till en rimlig kostnad. Vi har därför tagit fram ett komplett paket som innehåller 4 dagar med allt från körning på svenska vägar till gemensamma middagar och nattliv i några av våra populäraste sommarstäder.
Paketet innehåller
- Båtresa t.o.r Gotland - 3 nätter på hotell inkl. frukost (dubbelrum som standard) - 3 gemensamma middagar - Bankörning på Gotland Ring - VIP-pass på nattklubb
Pris: 15 000 SEK inkl moms gäller för ett fordon och två personer.
Schema Torsdag - 2011-07-28 Anmälan / incheckning hotell - Stockholm Välkomstmöte - Route of Sweden Middag Fredag - 2011-07-29 Frukost - Utcheckning Allmän körning: Stockholm – Nynäshamn Båtresa: Nynäshamn – Visby Incheckning: Strand Hotel Visby Bankörning: Gotland Ring Middag / Nattliv
- Anmälan sker via hemsidan och blir gilltig efter erlagd förskottsavgift - Förskottsavgift på 20 % av totalpris skall ske inom 15 dagar från anmälan - Slutbetalning skall vara oss tillhanda senast 2011-05-31 - Avbokning skall göras via e-post senast 2011-05-31 - Förskottsavgiften återbetalas ej vid eventuell avbokning
Allmäna regler och villkor
- Route of Sweden är ej någon tävling - Giltigt körkort kontrolleras vid anmälan - Evenemanget körs på öppna allmänna vägar där gällande trafikregler måste följas - Fordonet skall vara registrerat och godkänt för trafik på allmän väg - Varje deltagare ansvarar för sin egen säkerhet och deltagandet sker på egen risk - Varje deltagare ansvarar själv för eventuella skador som kan uppkomma på fordon, personer, djur och egendomar i samband med evenemanget - Rattonykterhet samt vårdslöshet i trafik tolereras ej - Sponsordekaler kommer appliceras på samtliga fordon - Utöver sponsordekalerna får du även ha hur många övriga dekaler du vill på bilen
15 lapp är inte farligt. Skall få i giggle gasen i bilen och anmäla mig så jag också kan skriva 600hk+
Jag tycker inte det heller är så farligt dyrt med tanke på att det är för 2 st personer skall mappa min hos Maxxtuning till våren så ser vi hur många ++ det blir på min anmälan me :
Fantastiskt initiativ detta iaf och önskar och hoppas att jag kommer delta vid ett ev senare event
Ja självklart är tanken att detta ska bli ett återkommande årligt event, och om allt går som det ska så hoppas vi på att kunna växa till nästa år också! Men just nu måste vi jobba stenhårt för att få de sista bitarna på plats så all PR är välkommen!