Satt i bilen här om dagen, på en parkering (väntade på tjejen som skulle göra ett snabbt ärende).
Då parkerar det en bil rätt nära mig på passagerarsidan, så jag sänker volymen i bilen (tänkte om han skulle dunka upp dörren eller nåt) och visst fan gör han det.
Var ganska hårt också!
Och eftersom jag tonade rutor runt om så trodde han väl att det inte satt någon i. Så jag slänger upp dörren och frågar vadfan han sysslar med, varpå han svarar "vadå?" med lite halvdålig svenska.
ja, du slängde upp dörren i sidan på bilen!
"nääe det gjorde jag inte"
nähe inte? det ekade i hela bilen och kom inte och säg att du inte märkte det själv?
"eller jag tror inte jag gjorde det?"
så drog han en historia om vem han skulle träffa hit å dit.. precis som de hade något med saken att göra.
Skitnervös blev han hehe.
Så gick jag och kollade, men det blev bara ett märke som gick bort med nageln.. (prickade precis vid en dörr"springan" så att säga så det blev ingen bula som tur var)
så sa jag tänk dig för nästa gång, inte alla som tar det så bra som jag.. så bad han om ursäkt och gick.. hmm fattar inte vad folk tänker med ibland.
för att komma till saken, jag hade gjort likadant som du om det hade blivit en bula.. eller lacksläpp.
Senast redigerat av S70-T5 (4 januari 2011)
Allt som rör bilen, och lite till.