Hahah ja då är det samma kod kul första gången jag ser en annan volvo med den färgen kolla gärna in min pärla och lycka till!, dethär ska följas.
haha jo sätt någon enstaka med samma färg XD jo jag kolklade den och den såg riktigt fin ut vart köpte du färgen till bilen eller köpte du på burk eller spruta ?
larsson740Gl Jag köpte standox 2 komponents lack på östermans lack firma. men man får inte sälja förtunnings baserade lacker längre tror jag, bara vattenbaserat som säljs nu det är synd jag gillar 2k mer. kanske kan finnas om man frågar.
Värt med 960? armstöd:) Vad har du använt för färg när du lackade mittkonsollen, facket under handbromshandtaget.
Lackade min blanksvart men skiten höll inte! låg lite mynt där och efter en dag så hade dom gjort avtryck i färgen:( Var iofs biltema färg och klarlack så kanske får skylla mig själv:(
Värt med 960? armstöd:) Vad har du använt för färg när du lackade mittkonsollen, facket under handbromshandtaget.
Lackade min blanksvart men skiten höll inte! låg lite mynt där och efter en dag så hade dom gjort avtryck i färgen:( Var iofs biltema färg och klarlack så kanske får skylla mig själv:(
Vad blir nästa project nu då? Elhissar kanske?
lätt värt med 960 armstöd !!! jag andvände coop forum srpy burk den bästa vita färgen jag någonsin andvänt ! tro det eller ej el hissar vet jag inte än men kopplade in en liten hemligen för typ 10 min sen kommer bilder ikväll så sitt uppe och vänta :$
kopplat in handsfree nu så nu när det ringer så klickar jag på en knapp på panelen så sänks sterion så pratar jag via högtalarna i tele detta kitt kommer från en XC60 tror jag