Det är det att jag kommer aldrig få igen allt jag har lakt så tänkte göra den lite mer orginal sen sälja men som den står nu skulle jag vilja ha runt 25-30 utan r fälgar
Det är det att jag kommer aldrig få igen allt jag har lakt så tänkte göra den lite mer orginal sen sälja men som den står nu skulle jag vilja ha runt 25-30 utan r fälgar
20-25 för en bil utan drivlina på plåtfälgar? Då får du nog sälja i delar för så mycket tror jag aldrig du kan få.
Det är det att jag kommer aldrig få igen allt jag har lakt så tänkte göra den lite mer orginal sen sälja men som den står nu skulle jag vilja ha runt 25-30 utan r fälgar
20-25 för en bil utan drivlina på plåtfälgar? Då får du nog sälja i delar för så mycket tror jag aldrig du kan få.
Tror han menade att han säljer allt utom drivlina.
Sen är det ju så att man får ju aldrig igen dom pengarna man lägger ut på en bil. Man får ju oftast inte igen pengarna man köpte bilen för heller 25-30 är ju rätt högt på en 740. Man kan ju köpa en för ett par tusenlappar, och det är ju en bil man köper oftast som förstabil och då brukar ju inte skicket vara så noga Men klart man kan ta ett par extra lappar när den är rostfri. Sen kan man ha tur att någon betalar 25000 också. Har en kompis som sålde sin 740 med nya 17" r-fälgar och ny sänkningssats (dämpare och fjädrar) annars original för 20000:- Han gick + - noll på den affären Sen hade den ju sina skavanker också. Ägaren innan han hade tryckt till ena framskärmen lite så det fanns en knappt synlig buckla vid skärmlisten. Samt dörren. Så tur kan man ha