4355
Sök

Köpråd angående bilhandlare

614 Inlägg
11 januari 2011
Trådstartare
Hej

Funderar på att dra upp i helgen och kolla på en bil  som finns hos Bilsalongen i Ulricehamn.

Någon som vet om detta är en seriös och bra bilhandlare? och om dom säljer ärliga och bra bilar?

Pratade med en försäljare där idag och han verkade lite halvengagerad men.

Rybbe

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

2 Inlägg
17 februari 2011
Tja!

Köpte själv min bil därifrån för ca: en vecka sen. Mycket nöjd med bilen måste jag säga. Seriös var han däremot också.

fälg fantast
1 086 Inlägg
23 november 2011
akta er för denna idiot, blåst många människor !!!! varning !!!

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

1 Inlägg
1 december 2012
Hej!

Har hittat en bil jag är intresserad av på denna firma! Vore mycket tacksam för lite mer info! Verkar ju vara någon som är nöjd och någon som kraftigt varnar? =P

...has left the building...
4 474 Inlägg
1 december 2012
toyotalover skrev:
Tja!

Köpte själv min bil därifrån för ca: en vecka sen. Mycket nöjd med bilen måste jag säga. Seriös var han däremot också.

Saknas det inte ett "inte" efter däremot, o så stryker man "också" big_smile ?

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Muttley
1 december 2012
dawwe skrev:
toyotalover skrev:
Tja!

Saknas det inte ett "inte" efter däremot, o så stryker man "också" big_smile ?

De var över ett år sedan han var inloggad så de blir nog svårt att få sitt svar  smile

614 Inlägg
1 december 2012
Trådstartare
Kan inte heller svara på detta direkt då det var jag som skrev denna tråd ifrån början big_smile Men jag åkte aldrig upp och kollade på någon bil på detta ställe eftersom bilen blev såld innan jag hann upp.

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 december 2012
toyotalover skrev:
Tja!

Underbart formulerat. cool

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Sök