2719
Sök

Ska INTE bli Pappa!!

180 Inlägg
19 juli 2006
Gloremir skrev:
ja man får väll tacka till alla som grattat... mjo kungen får väll se vad det blir i framtiden.... men nån audi kanske det inte blir... rätt sugen på en annan bil men vad kkommer folk få veta då. och självklart kommer den INTE se orginal ut

big_smile

Kaffeknarkare.
135 Inlägg
19 juli 2006
Tycker de är lite synd o byta en sån snygg bil. Du kan väl köpa en till åt frugan o ungen så kan du åka framför dom i V40? big_smile

Bästa ställningen måste ändå vara bakifrån. Fast spegelvänt.

hmmmm
1 094 Inlägg
19 juli 2006
Trådstartare
ErskPersk:
hehe sköt bord i skuffe... tongue finns väll ett baksäte HAHA.... nä ingen aning om fall det blir en kille eller tjej. men hoppas på kille. då ska han bli lika mkt bilfreak som mig tongue

Peo:

nja får väll se vad vintern bjuder på... kanske blir det att jag gör mig av med v40 och köper en annan bil jag är rätt sugen på... o vad dfet blir får tiden visa för ur mig får ni aif inte vad det är...  får ju se vad ekonomin räcker till. dock beräknad o bli fetaste kombin i sverige tongue och dessutom så har frugan inget körkort tongue

2 594 Inlägg
19 juli 2006
grattis är skälv nybliven pappa har en son på 4mån det var en otrolig känsla när jag fick honom går inte att beskriva, det har varigt rätt jobbigt må du tror man kan inte föreställasig hur det kommer att bli den lilla krabbaten tar upp hela ens liv,trodde detta blir en baggis jo just jag skulle bara veta,for ut i in på sjukhuset i 5veckor då han hade gulsot som inte försvann riktigt, fick pojken kolik vilket var det jobbigaste tiden i mitt liv samtidigt åkte min sambo in på sjukhuset för hon fick gallsten i en vecka.  hemma var jag med en månaders baby som skrek nästan dygnet runt, men det blir bättre med tiden nu skrattar han och lär sig nya saker hela tiden är skit kul vill att han växer fortare så man får köpa en cross he he,

om det är nå du undrar om så är det bara å fråga,tips köp en baby björn är så jävla bra när dom är ledsen kan man gå runt med dom,

5 Inlägg
19 juli 2006
Bra jobbat grabben wink
Njut av lugnet för sen blir det ingen vila.

Må väl.

hmmmm
1 094 Inlägg
19 juli 2006
Trådstartare
mjo jag vet precis hur det är med småbarn.. är väldigt mycket med min bror som fick barn i oktober förra året... står nog väldigt nära hans barn... känns det som iaf.

mjo kommer njuta det lilla lugnet som finns i mitt liv... är alltid någe på g... dock mycket negativt under ett tag nu...  (OBS inget med förhållandet) utan en jävla massa skit om bilar o så. folk klankar ner på en som fan pga av att dom hatar min bil typ, inte så jävla omtyckt i denna stad jag bor i så. men jag o sambon har bestämt att så fort barnet är fött så flyttar vi nån annanstans... vet dock inte var. men ingen storstad iaf... så ge tipps på fina städer... och "små" ska dom vara.. typ max 50-70k invånare...

ghost_boy83:

ja om det någe jag undrar över så skickar jag ett pm smile mjo några nallar blir det aif... fan baby björn blir ju förnedrad när man själv heter björn.. HAHAHA...

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
19 juli 2006
Ja men då vet jag var du ska flytta Gloremir. Flytta till Sölvesborg, riktig trevlig stad. Tror du skulle trivas här;)

Allt för den där jävla hatten!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
19 juli 2006
Grattis Grattis smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

311 Inlägg
19 juli 2006
Grattis ! smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

2 594 Inlägg
19 juli 2006
jasså heter du björn men då passar ju det bra me en baby björn he he, vart bor du nu då?
bor skälv i en lagom stor stad Sundsvall flyttade hit för ca 2 år sen jag å min sambo utan jobb
fick tag på lägenhet där det var första mån gratis fick jobb båda två på en gång så nu har vi fast jobb bådatvå, var en lyckad flytt trivs väldigt bra här i sundsvall,det är en fin stad här finns allt man behöver biltema och chlasohlsson åt mig å ikea åt kärringen he he är en bra stad,speciellt om man gillar bilar fins många klubbar bla norrlands volvo klubb,sen har vi en godtjänd dragracing bana som dom kommer att ha tävling den 18-19-20 aug,
så det är bara å flytta hit

Maizer
19 juli 2006
Grattis som fan!

1 926 Inlägg
19 juli 2006
Grattis smile

kanske blir en liten rally-kamel ? wink

Ballbreakers
2 Inlägg
19 juli 2006
grattis

hmmmm
1 094 Inlägg
19 juli 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
jasså heter du björn men då passar ju det bra me en baby björn he he, vart bor du nu då?
bor skälv i en lagom stor stad Sundsvall flyttade hit för ca 2 år sen jag å min sambo utan jobb
fick tag på lägenhet där det var första mån gratis fick jobb båda två på en gång så nu har vi fast jobb bådatvå, var en lyckad flytt trivs väldigt bra här i sundsvall,det är en fin stad här finns allt man behöver biltema och chlasohlsson åt mig å ikea åt kärringen he he är en bra stad,speciellt om man gillar bilar fins många klubbar bla norrlands volvo klubb,sen har vi en godtjänd dragracing bana som dom kommer att ha tävling den 18-19-20 aug,

hehe mjo. har släkt runt sundsvall tongue min farmor bodde utan för njurunda bommen.. ligger ju precis innan sundsvall.... ja man får se fall det blir en så lång flytt... det är ju lite mer än 50 mil dit härifrån tongue bor ju i skit "staden" katrineholm nu.... men men allt kan hända tongue

Avstängd
1 106 Inlägg
19 juli 2006
Grattis.!!

Livet startar vid 220 km/h

557 Inlägg
19 juli 2006
Grattis big_smile Kul för er:)

//Jerry

hmmmm
1 094 Inlägg
19 juli 2006
Trådstartare
tackar för alla snälla grattis komentarer smile

2 652 Inlägg
19 juli 2006
grattis vet hur de är . fick själv en liten gosse för 6 månader sen=)

hmmmm
1 094 Inlägg
19 juli 2006
Trådstartare
bmw_z skrev:
grattis vet hur de är . fick själv en liten gosse för 6 månader sen=)

tackar... då får man gratulera i efterskott då...

2 594 Inlägg
19 juli 2006
Gloremir skrev:
ghost_boy83 skrev:

hehe mjo. har släkt runt sundsvall tongue min farmor bodde utan för njurunda bommen.. ligger ju precis innan sundsvall.... ja man får se fall det blir en så lång flytt... det är ju lite mer än 50 mil dit härifrån tongue bor ju i skit "staden" katrineholm nu.... men men allt kan hända tongue

he he bor nästan vi bommen bor i kvissleby skön att inte bo mitt i smeten  hör av dig om du flyttar hit fins lediga lägenheter här,

Sök