endorfinslaven skrev:
Miklen skrev:
Grabber skrev:
Jag har lärt mig att stressa av - får inget extra betald för det heller - dock det händer ibland men då gäller det att planera sin körning o det tar några år innan man lär sig sina knep.
När jag kommer ifatt en bromsklots o det verkligen går inte att köra om så brukar jag stanna o pinka.
Å bli omkörd av dom 10 andra bromsklotsarna du faktiskt lyckats ta dig förbi
Beror väl på vart man kör.. men oftast är det ju ändå så att bilarna man kört ifrån lik förbannat står bakom en i nästa korsning, kör förbi i mcdrive kön när man slåss me rullatoragda som inte kan bestämma sig för dippsmak... osvosv.. eller snor ens kundvagn på Bauhaus..
Det måste vara tufft att vara ensamt genius bland de långsamma o dumma..
Varför inte instifta en lag att de efterblivna inte får röra sig utomhus när du är ute.
Vad jag förstått på ditt resonemang så kommer du aldrig bli gammal och i det framtida tekniksamhället kommer du alltid vara upp to date.
På din 90 årsdag kommer du lära ungdommarna hur allt ska gå till och du kommer att vara snabbare och starkare än ungdomarna.
Fan får jag ta på dig du är min gud.....
Cool tolkning av när du gjort ett par omkörningar så blev det ett race och du körde ifrån dem.
Men pga yttre omständigheter så kom de ikapp dig (rullatoragda)
Det händer aldrig mig att man får rejsa med en hel hop bilar samtidigt på landsvägen...
Fan vad cool du är...
Du skulle säkert köra om mig med sådan fart att dörrarna blåste av på min gamla Volvo.
Du har ju ändock en ball BMW och hur mkt jag än bygger om min bil så blir den aldrig lika ball som din..
Lite självdistans om jag får be...