28 mars 2011
Trådstartare
Skulle du vilja se en hel färja fylld med snygga, stylade eller på annat sätt exklusiva bilar?
Exempel:
Snygga: Skyline, Jaguar, Volvo v50
Stylade: Golf, Volvo 740, Nissan Micra
Annat sätt: Pagani Zonda, Lotus, Volvo S80, men Atraktorn här ute kan spela sönder mina garageportarna utan några bekymmer, det e rätt eklusivt!
Allt är ju en tolkningsfråga!
Om du menar en viss nivå i form av att man har något man vill visa upp så har du rätt, men jag har aldrig haft en tanke på att själv vara någon som ska stå och bestämma vad som är ok att visa upp, har man en bil och vill vara med och visa den så är man välkommen, så har tanken varit från början och är nu med. när det gäller en framtida exklusivare omgång så finns det i planerna det också om det finns intresse ffrån deltagares sida, men detta kommer inte att ersätta den ordinarie "alla ska vara med" tanken.
Från början så var alla välkommna, det är dom nu med, enda villkoren är att man själv känner att man har något man vill visa upp.
Förhoppningen är ju självklart att alla engagerar sig i en biltvätt, lite städning samt håller humöret uppe så att det blir trevligt för alla.
Gällande uppdelningen som omtalats så gäller den enbart för dom två vinstklasserna, dvs en alla får vara med vinstclass (peoples choice) och en klass till där vi kommer ha vissa krav.
Ur fototekniska perspektiv kommer vi försöka få cruisen/parkering/färjeåkande att vara lite "stilfullt" så att man kan få bra bilder, inte för att någon bil är "bättre" utan för att det annars kommer se ut som ett "kort på färja med bilar på", vi vill ha "kort på bilsamling på färja". Hoppas ni förstår vad jag menar!
Jag hade gääärna haft kortet "74 rostiga 740 på samma färja" i min portfolio För det hade ju varit ett tufft kort i sig
Även en bara saab färja hade varit ballt!
Bara för att man sorterar ordningen så behöver det ju inte vara något negativt.
Å vill någon verkligen stå bredvid just den M3an eller den där jaguaren så är det väl klart att vi löser det!
Bara alla är glada och nöjda!
(\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!