2738
Sök

Inför: Westcoast Ferryrun - Uddevalla - 2 Juli 2011 kl 12:00

16 Inlägg
27 mars 2011
anton-855 t-gul stryk mig. detta är alldeles för jävla barnsligt tjatet om exlusiva bilar ni med holkar till volvo är välkomna att åka med mig en sväng runt vänern och sen grilla så dom med "exulsiva bilar slipper se oss.

drive like you stole it!!!

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
27 mars 2011
Nivån folk nivån......... Exklusivt va en prisklass finns ingen som har sagt att detta inte e öppet för alla läs ordentligt innan ni bara hoppar av....

Å jag har inget med detta å göra heller för den delen.. Jag ville bara åka med.. Å jag har ingenting med å göra vad ni kommer med för bilar det e ju almän väg det skall köras på så ingen kan bestämma det

Eller hur!!!

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

16 Inlägg
27 mars 2011
klart som fan ingen kan bestämma var och med vad jag kör. men nivån nivån på tillställningen blev inte trevlig tur med chans att träffa nya polare. så mig får ni klara er  utan. grilla och dricka öl och titta på min oexlusiva bil blir bättre. ps flatö färjan går fint att komma ombord på ds.

drive like you stole it!!!

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
27 mars 2011
precis, jag kommer att åka med oavsett vad för bil jag har, men kommer jag i brukisen så håller jag mig till att fota, kolla på andra fina bilar och att käka grillad körv tongue

Rocknroller
296 Inlägg
27 mars 2011
Sluta tjafsaaa smile och vänta på vad han som har skapat tråden och själva idén har att säga istället smile

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

OEM <3
6 957 Inlägg
27 mars 2011
Helt ärligt, lägg priserna på hyllan och återgå till det som ni tänkte först.
Börja lätt och utveckla träffen efteråt, vad som kan göras bättre och vad som inte behövts göra alls.

Jag kommer nog dyka upp hur det än blir då jag ändå är där omkring den helgen.

OEM <3

301 Inlägg
27 mars 2011
är nog ganska säker på att han menade snygga gatbilar, vad många lackade ur på var peegees ide att om det inte var exklusivt nog.

Saaboholic
3 129 Inlägg
27 mars 2011
Potkin skrev:
är nog ganska säker på att han menade snygga gatbilar, vad många lackade ur på var peegees ide att om det inte var exklusivt nog.

Tack för den sammanfattningen, funderade precis på vart hysterin startade wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

2 924 Inlägg
28 mars 2011
Jag antar att du, nokSIN tillsammans med Noki är två av intiativtagarna till detta event och jag har iaf nu fått en klarare bild över vad ni vill åstadskomma och det låter väldigt sunt och trevligt smile

...men eftersom någon tyckte att denna senare diskussion baseras på mitt ifrågasättande, så får jag försöka förklara mig lite mer,

Det jag ifrågasatte var den inledande inbjudan (1:a inlägget i denna tråd), som faktiskt påtalar en viss nivå:
noki skrev:
Gillar du vackert väder, vatten och bilar?
Skulle du vilja se en hel färja fylld med snygga, stylade eller på annat sätt exklusiva bilar?
Vill du ut och visa upp din bil tillsammans med andra?

Då kanske detta är något för dig!

Noki verkade förstå vad jag menade och bekräftade ju att ni frångått detta nu första gången och planerar gå in för det mer i en andra omgång.
...och uppenbarligen vill ju även många av de som uttalat sig ha någon typ av nivå på deltagande bilar roll

Jag tycker detta event är ett mycket gott intiativ och hoppas det blir lyckat, oavsett vilken inriktning smile

No hard feelings från min sida!

~ Life is short, have FUN! ~

87 Inlägg
28 mars 2011
Trådstartare
Skulle du vilja se en hel färja fylld med snygga, stylade eller på annat sätt exklusiva bilar?

Exempel:
Snygga: Skyline, Jaguar, Volvo v50
Stylade: Golf, Volvo 740, Nissan Micra
Annat sätt: Pagani Zonda, Lotus, Volvo S80, men Atraktorn här ute kan spela sönder mina garageportarna utan några bekymmer, det e rätt eklusivt!

Allt är ju en tolkningsfråga!

Om du menar en viss nivå i form av att man har något man vill visa upp så har du rätt, men jag har aldrig haft en tanke på att själv vara någon som ska stå och bestämma vad som är ok att visa upp, har man en bil och vill vara med och visa den så är man välkommen, så har tanken varit från början och är nu med. när det gäller en framtida exklusivare omgång så finns det i planerna det också om det finns intresse ffrån deltagares sida, men detta kommer inte att ersätta den ordinarie "alla ska vara med" tanken.

Från början så var alla välkommna, det är dom nu med, enda villkoren är att man själv känner att man har något man vill visa upp.

Förhoppningen är ju självklart att alla engagerar sig i en biltvätt, lite städning samt håller humöret uppe så att det blir trevligt för alla.

Gällande uppdelningen som omtalats så gäller den enbart för dom två vinstklasserna, dvs en alla får vara med vinstclass (peoples choice) och en klass till där vi kommer ha vissa krav.

Ur fototekniska perspektiv kommer vi försöka få cruisen/parkering/färjeåkande att vara lite "stilfullt" så att man kan få bra bilder, inte för att någon bil är "bättre" utan för att det annars kommer se ut som ett "kort på färja med bilar på", vi vill ha "kort på bilsamling på färja". Hoppas ni förstår vad jag menar!

Jag hade gääärna haft kortet "74 rostiga 740 på samma färja" i min portfolio  För det hade ju varit ett tufft kort i sig 

Även en bara saab färja hade varit ballt!

Bara för att man sorterar ordningen så behöver det ju inte vara något negativt.

Å vill någon verkligen stå bredvid just den M3an eller den där jaguaren så är det väl klart att vi löser det!

Bara alla är glada och nöjda!

(\__/)
(='.'=) This is bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination!!!

Saaboholic
3 129 Inlägg
28 mars 2011
Vad anses om min idè att vi ställer upp bilarna efter märke då?

"Liberty of thought is the life of the soul"

2 924 Inlägg
28 mars 2011
Nu kan det nog inte vara tydligare! smile
Mina frågetecken är iaf uträtade mer än väl!

Sammanfattat; Låter toppen! cool

~ Life is short, have FUN! ~

301 Inlägg
28 mars 2011
Väl skrivet Noki, låter som en toppen träff

hedley skrev:

Det hade vart en bra ide´ för uppställningsplatserna, och som avslutning vid grillningen.

Appropå det, hade rutterna bestämts? var vi skulle ha uppsamlings/fotoställen och grillningen senare på kvällen. man kanske borde fråga gräddhyllan var natt träffen skall vara med ;P ?

Team RmR
393 Inlägg
28 mars 2011
Potkin skrev:

hedley skrev:

Det hade vart en bra ide´ för uppställningsplatserna, och som avslutning vid grillningen.

Appropå det, hade rutterna bestämts? var vi skulle ha uppsamlings/fotoställen och grillningen senare på kvällen. man kanske borde fråga gräddhyllan var natt träffen skall vara med ;P ?

Allt som rör gräddhyllan tas i pm mellan mig o noki då det vore tråkigt om tråden blir låst smile

För det är korvätning vi pratar om eller ? wink

Mvh Jocke - Gräddhyllan
Senast redigerat av JaZoR (28 mars 2011)

Med lem
475 Inlägg
28 mars 2011
själv åker jag vart som helst i ledet, sålänge jag får en framhjulsdriven bil med stänkskydd på framför mig :-)

250 Inlägg
28 mars 2011
kommer dom övriga märkena så ensamna ?, om vi nu ska stå  märkes placerade?

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D

Med lem
475 Inlägg
28 mars 2011
Chn90 skrev:
kommer dom övriga märkena så ensamna ?, om vi nu ska stå  märkes placerade?

tror dom menar placerade efter märken på uppradningen så alla bilar står nog med en bil bredvid sig bara det att alla märken står "efter varandra"

OEM <3
6 957 Inlägg
28 mars 2011
JaZoR skrev:
Potkin skrev:

hedley skrev:

Allt som rör gräddhyllan tas i pm mellan mig o noki då det vore tråkigt om tråden blir låst smile

Mvh Jocke - Gräddhyllan

Kokt eller grillad? tongue

OEM <3

Rocknroller
296 Inlägg
28 mars 2011
Bjork skrev:
JaZoR skrev:
Potkin skrev:

Mvh Jocke - Gräddhyllan

Alla åker till sibylla ;P

Jag ska ha lika många hamburgare som min *** är lång!. eeeh va?. ja än halv alltså

OEM <3
6 957 Inlägg
28 mars 2011
zedthepunk skrev:
Bjork skrev:
JaZoR skrev:

Mvh Jocke - Gräddhyllan

Alla åker till sibylla ;P

Gött !

OEM <3

Sök