Vi får se hur det påverkar, Tänkte bara måla den från början men sen blev det att jag klädde den. Tror ni det kommer göra stor skillnad?
Det är inget större ingrepp att ta bort tyget och att måla den svart sen klarlack
jätte mycket skillnad gör de kanske inte me tyg .. men säg att du lirar 149.2 db nu me mattan i.. i dom nivåerna e 0.5db mycket å vem vet om du tar bort tyget så kan jue typ 150db spräckas så visst kan tyget göra skillnad men hur mycket vet man inte förrens man kollat det
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Okej Då får vi se hur det lirar när det är färdigt! tog ändå bra länge att klä den xD
Hoppas på att börja kunna dra kablar i morgon samt att kunna få in front systemet, Ska byta kylare nu i dagarna så passar på att byta kablarna till generatorn ihopp om att det blir lite rymligare
Som sagt så vart det mycket slit idag Men vi kom lite framåt iaf
Här kommer bilderna från dagens arbete!
Det första vi skulle göra var att demontera kylaren då den har blivit till att läcka
Det började ju inte sådär jättebra
Det tog ju inte allt för länge innan man vart totalt less på dessa jä*la rostade skruvar
Som sagt, denna gången blev det spettet. Bulten ville inte släppa så det blev att slå sönder fästet på kylaren med ett järnspett vilket faktiskt fungerade förvånansvärt bra
Fick nog av den. Den var ändå totalt kaos så de var bara att lägga ner verksamheten
Sen var det bara bultarna kvar
Oljekylarn fick sitta kvar.
kunde gjorts snyggare
Sen blev det till att fixa till hålet så att mina 6,5" kunde få platts där de ska sitta 5,25 Fick platts tillslut
Progress...
Senare så blev det till att börja dra 50mm2 kabel
Så kan det se ut inifrån bilen när en upplyst 50 kabel tränger igenom torpedväggen
Mindre kul väder att arbeta i Men men..
Lödning av strömkabel
Jordkabel samt kabel från generatorn dragen.
Blir till att fixa kabeldragningen när vädret blir bättre
Skulle köpt krympslang ;(
Så långt han vi i dag! Kommer förmodligen en bildupdate i morgon med, då ska vi försöka dra lite signalkabel samt lite mer strömkabel
najs jobb, inte för och gnälla men du skulle haft kabelskon vänd på andra hållet när du löddade.. men det funkar nog lika bra så tror jag... Jag gjorde likadant med min gamla kylare, slängde den rakt in i ett träd när jag va trött på den
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
När du skriver att gpsen är utagen på grun utav stöldrisk så blir man lite orolig över att om du har detta i bilen så ligger hela bilen i riskzonen, hålla hårt i den och fixa ett bra larm
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.