2563
Sök

Köpråd, 4-dörrars lekbil för runt 320´ kr..??

nejo
1 februari 2011
Bmw 335 ?

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
1 februari 2011
Frozen1985 skrev:
Ford Focus RS500! Givet KÖP!

Hade också satsat på en RS, denna lär slå RS 500: http://www.blocket.se/ostergotland/Ford … 10&w=3 big_smile Visst man får ej mattsvart, men jag diggar blackline som tusan!
Senast redigerat av FordRSC (1 februari 2011)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
1 februari 2011
FordRSC skrev:
Frozen1985 skrev:
Ford Focus RS500! Givet KÖP!

Yepp, men den finns ju bara i 3 dörrars, TS vill ha en med 4:a...

Nej han vill ha en 4 sitsig. Inte 4 dörrars.

457 Inlägg
1 februari 2011
bmw 335 dubbel turbo ?

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!

404 Inlägg
Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
1 februari 2011
Attenator skrev:
Du kan omöjligt säga nej:

http://www.blocket.se/halland/Unik_Pont … =2&w=3

nej fy blä ! köp en porsche 911 ! är ju ett litet baksäte i den smile spela ingen större roll vilken årsmodell du tar alla ha sin charm

själv gillar jag 964an mest

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
1 februari 2011
CHEEVA skrev:
Attenator skrev:
Du kan omöjligt säga nej:

http://www.blocket.se/halland/Unik_Pont … =2&w=3

nej fy blä ! köp en porsche 911 ! är ju ett litet baksäte i den smile spela ingen större roll vilken årsmodell du tar alla ha sin charm

själv gillar jag 964an mest

Är ett större baksäte i GTO´n smile 6,2 liter V8 är de i dom oxå smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
1 februari 2011
Köp en Peugeot 205 GTI eller BMW E30 för ca 20 000 kr. För det första får du en förbannat rolig bil som är ljusår busigare än en Fikus RS, ny BMW M osv, och även enklare att meka med, mer ekonomisk och charmigare.

För det andra får du 300 000 kr över och kan unna dig en vecka med sol, brudar och drinkar på Ibiza, en  3D-TV, styling till bilen + mycket annat wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

785 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Var ute och provkörde en 996:a C2 -00 häromdagen, och den var faktiskt inte alls spännande...
Kändes som att köra en AUDI TT eller något.. Gillar Boxerljudet.. Det är ett stort +

Men denna GTO har ju överladd = superstrul vid besiktningen..!! Tyvärr.. Hade nog varit jäkligt kul annars.. hehe

Ford vet jag inte om jag e så sugen på, då jag arbetat med ford i 3 år..  smile
Gillar inte dem så värst mycket..
Reagerade på en sak i den blocket annonsen.. : ägts utav äldre karl född 62 ???

För det första, Äldre? Men skit samma... Hur många 50 åringar lägger 100 000:- på att trimma en Ford?
Kan inte vara så att gasglade sonen har haft den stående på sin pappa med tanke på försäkring?
Sönderskruvad och söndergasad?
Behöver inte vara så. men det väcker mina misstankar...

Its not the fart that kills, its the smell...

785 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
IceEyes skrev:
Köp en Peugeot 205 GTI eller BMW E30 för ca 20 000 kr. För det första får du en förbannat rolig bil som är ljusår busigare än en Fikus RS, ny BMW M osv, och även enklare att meka med, mer ekonomisk och charmigare.

För det andra får du 300 000 kr över och kan unna dig en vecka med sol, brudar och drinkar på Ibiza, en  3D-TV, styling till bilen + mycket annat wink

Hehehehe...
Underbar tanke.... lollol

Men då kan jag ju inte utnyttja mitt fulla ego...  smile

2 982 Inlägg
1 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
Tjenare igen.

Tänkte bara höra andras åsikter om bilköp..

Vad hade ni valt för "Lekbil" för 320.000:-?

Gärna 4 sitsig men inte tvunget.

Mvh Målarn

TS är ute efter era åsikter och vad ni hade valt. inte tips om vad han skall ha då det inte ens framgår att han skall köpa ngt.

785 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Rock-Star skrev:
Fredde_Vette skrev:
Tjenare igen.

Mvh Målarn

TS är ute efter era åsikter och vad ni hade valt. inte tips om vad han skall ha då det inte ens framgår att han skall köpa ngt.

Har en köpare på min C3:a så köp är i högsta grad på gång.
Stressar inte för stunden, men när det är tomt i garaget kommer abstinensen igen... SNABBT...!! smile

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
1 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
Rock-Star skrev:
Fredde_Vette skrev:
Tjenare igen.

Mvh Målarn

Har en köpare på min C3:a så köp är i högsta grad på gång.
Stressar inte för stunden, men när det är tomt i garaget kommer abstinensen igen... SNABBT...!! smile

nu när du säljer jänkaren fpr du ju prova något nytt tycker jag, bry dig inte så mycket om åsmodellen !

En supra eller som sagt en 911a hade jag nog valt elle ja vem vet kanske tom en skyline ! Annars finns ju m3orna, enligt mitt tycke ska det vara med 6an i (bmw=6a)

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
1 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
Var ute och provkörde en 996:a C2 -00 häromdagen, och den var faktiskt inte alls spännande...
Kändes som att köra en AUDI TT eller något.. Gillar Boxerljudet.. Det är ett stort +

Men denna GTO har ju överladd = superstrul vid besiktningen..!! Tyvärr.. Hade nog varit jäkligt kul annars.. hehe

Ford vet jag inte om jag e så sugen på, då jag arbetat med ford i 3 år..  smile
Gillar inte dem så värst mycket..
Reagerade på en sak i den blocket annonsen.. : ägts utav äldre karl född 62 ???

För det första, Äldre? Men skit samma... Hur många 50 åringar lägger 100 000:- på att trimma en Ford?
Kan inte vara så att gasglade sonen har haft den stående på sin pappa med tanke på försäkring?
Sönderskruvad och söndergasad?
Behöver inte vara så. men det väcker mina misstankar...

Jo det verkar lite mysko, men är något fel så borde väl motorgarantin gälla?! Brossan fick en ny motor i sin ST.

Hittade en fräck bil till dig! tongue http://www.blocket.se/malmo/Marcos_Coup … 10&w=3

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

785 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Heheehe.. den var inte dum...

Men F-N vad jag misstänker TVR inblandning i denna bil..! (minns inte vad modellen heter, men 3000, 3500 eller något. 70-talare)
Samma uppbyggnad, ruggigt lik på många sätt, samt Ford motor.

Men Udda.. Jäkligt udda.... lol

OEM <3
6 957 Inlägg
1 februari 2011
I mina ögon så skulle en BMW 335i Coupe vara nåt för dig, komfortabel med prestanda, ett chip för 8-9000kr
så har du 350-360hk (på pappret iaf..) sen är dom ju gudomligt fina med M-paket på.

OEM <3

223 Inlägg
1 februari 2011
Håller med föregående talare om 335:or.
Det finns ju både coupé, sedan och touring.
Nu är det kanske ingen busbil, fast de går helt ok.

M3, M5, RS4, RS6 och AMG kostar ju lite pengar, så där får man några år på nacken med 320 kkr.

Annars får du väl helt enkelt ut och prova. Bilköp är ju så personligt, så det är nog bara att provköra en del modeller som intresserar dig.
Köp inte första bästa bara, hände mig när jag provkörde en Sti för länge sedan tongue

785 Inlägg
1 februari 2011
Trådstartare
Det är jäkligt lätt att inte se skogen för alla träden... Eller något sånt. smile

Impulsköp e ju aldrig bra... eller sällan iaf.

Får nog ge mig ut på en turne för att provköra lite olika "leksaker", men 335:an e ju inte dum..
Aldrig kört en sådan, men hört på folks berättelser om detta Monster.

Tycker det e så jä-la tråkigt att bilprovningen är så gnälliga ang prestandaökningar i bilar..
Annars hade ju en Mustang med kompressor varit roligt.. Eller en Camaro, nya modellen... MMmumma..

Nä, nu får det bli porrsurf på Blocket igen.... Jäkla I-Landsproblem... (nästan så man skäms)

404 Inlägg
1 februari 2011
Jag hänger gärna med på den där provkörningsturnén wink

560 Inlägg
2 februari 2011
IceEyes skrev:

Håller verkligen med lol Köp en Volvo 740 eller epa-traktor då? spara ännu mer pengar...... roll

Nej, jag röstar på en tysk V8 !

Sök