2584
Sök

Köpråd, 4-dörrars lekbil för runt 320´ kr..??

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
582 Inlägg
2 februari 2011
BMW M5 V10 kanske inte den snabbaste bilen men känslan och LJUDET god damn!!!

hej

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
2 februari 2011
Vill du ha nya caVVmaron med kompressor så finns det en lösning på de, köp dig en fabriksny. Nu kommer ju den nya i Z28 version med Corvette ZR1 motorn. Lägg till lite mer pengar så borde du kunna köpa en sån i usa å importera för mindre än vad dom kommer kosta nya i sverige smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
2 februari 2011
Vill du ha nya caVVmaron med kompressor så finns det en lösning på de, köp dig en fabriksny. Nu kommer ju den nya i Z28 version med Corvette ZR1 motorn. Lägg till lite mer pengar så borde du kunna köpa en sån i usa å importera för mindre än vad dom kommer kosta nya i sverige smile

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

785 Inlägg
4 februari 2011
Trådstartare
Såja, nu e bilen bokad, handpeng lagd och ska snart gå från USA....  smile
Är som ett barn som väntar på tomten... Fast bättre..

Blev en Svart Corvette 2007:a, manuell såklart, keyless, heads up, ställbart chassie och all annan tänkbar utrustning...

Planer redan.... Black out kit, sänkas, tonas och avgas... hehe, man lär sig aldrig..

Så planen på att vara "vettig" och förståndig förälder gick i vasken denna gång oxå... Attans..  smile

Tack för alla bra förslag..

Mvh Målarn

Its not the fart that kills, its the smell...

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
4 februari 2011
Fredde_Vette skrev:

Blev en Svart Corvette 2007:a, manuell såklart, keyless, heads up, ställbart chassie och all annan tänkbar utrustning...

Planer redan.... Black out kit, sänkas, tonas och avgas... hehe, man lär sig aldrig..

Så planen på att vara "vettig" och förståndig förälder gick i vasken denna gång oxå... Attans..  smile

Mvh Målarn

Lät härligt! Grattis till en fräck bil! big_smile

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2011
Haha, finns väl inget vettigare än en Corvette? (möjligen en Camaro då wink) Sjukt bra val big_smile Tänkt nått på vad du ska ha för fälgar än? jag skulle vilja säga krom, svarta fälgar på en svart corvette brukar se lite konstigt ut smile Nåra ruskigt breda kromade 5ekrade fälgar skulle bli porr på den big_smile

Chevrolet Racing

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
4 februari 2011
Haha kul att det spårar ur!
Du har haft corvetter innan så du är van vid "kvalitén" smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Aldrig nöjd
804 Inlägg
5 februari 2011
Jag hade lagt till den struntsumman som kvarstår och köpt mig en SL 55 AMG (02 och framåt). Annars hade jag lagt pengarna på en Dodge RAM SRT-10.smile

Livet är för kort för att äga Volvo.

560 Inlägg
5 februari 2011
Fredde_Vette skrev:

Mvh Målarn

Grattis ! och underbart att de blev affär så snabbt, blir sjukt kul att se den smile och lycka till !

Mvh

162 Inlägg
5 februari 2011
Grattis smile

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

Rejsa ?
2 959 Inlägg
5 februari 2011
IceEyes skrev:
Köp en Peugeot 205 GTI eller BMW E30 för ca 20 000 kr. För det första får du en förbannat rolig bil som är ljusår busigare än en Fikus RS, ny BMW M osv, och även enklare att meka med, mer ekonomisk och charmigare.

Nu har han ju redan handlat men skulle dom bilarna nu nämner vara busigare ? Hmm...
Roligare än en Focus RS eller BMW M3 tex ? Näää du...
Har du ens kört någon av nyare Focus RS modeller eller BMW M bilar ?
Han e nog heller inte så sugen att lägg 20 k på en gammal rostig Peugeot från 80 talet när man ska spendera över 300 loppor på en kärra. roll

Autotech

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
5 februari 2011
Busgrabb skrev:
IceEyes skrev:
Köp en Peugeot 205 GTI eller BMW E30 för ca 20 000 kr. För det första får du en förbannat rolig bil som är ljusår busigare än en Fikus RS, ny BMW M osv, och även enklare att meka med, mer ekonomisk och charmigare.

Nu har han ju redan handlat men skulle dom bilarna nu nämner vara busigare ? Hmm...
Han e nog heller inte så sugen att lägg 20 k på en gammal rostig Peugeot från 80 talet när man ska spendera över 300 loppor på en kärra. roll

BMW M3 E46  har jag kört och jag vidhåller fortfarande att 205 GTI är busigare, men vi har väl helt enkelt åsikter i den frågan smile

För övrigt var detta inte mitt mest seriösa inlägg på den här sidan.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Rejsa ?
2 959 Inlägg
5 februari 2011
IceEyes skrev:
Busgrabb skrev:
IceEyes skrev:

BMW M3 E46  har jag kört och jag vidhåller fortfarande att 205 GTI är busigare, men vi har väl helt enkelt åsikter i den frågan smile

För övrigt var detta inte mitt mest seriösa inlägg på den här sidan.

Nä det hoppas jag tongue

Autotech

785 Inlägg
6 februari 2011
Trådstartare
Fan va tiden går saaaaaaakta nu..... smile
8 Veckor..!!! Va..!! Det e ju nästan ett år.... hehe

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
6 februari 2011
8 veckor vad jobbigt! Lider med dig! big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Rejsa ?
2 959 Inlägg
6 februari 2011
Fredde_Vette skrev:
Fan va tiden går saaaaaaakta nu..... smile
8 Veckor..!!! Va..!! Det e ju nästan ett år.... hehe

Lagom till våren juhh smile

Autotech

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
6 februari 2011
matteeee skrev:
Sjukt snygga och med massor av pulver! smile
Rätt prisklass http://www.blocket.se/malmo/Camaro_LT_2 … 11&w=3

Trevliga V6er dedär tongue

Chevrolet Racing

785 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Trevlig V6:a? är den på över 5,7 liter då?  hehe

Kan nog vara kul bil, menar mustangen har 300 Hk i sin "stora" V8 i GT modellen...

Men kan tänka mig att den blir lika eftertraktad i andrahand som mustangen.. med V6:a

Men modellen är ju helt fantastisk... så coool

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
7 februari 2011
Nya V6an som sitter i camaron och cts bland annat har 313hk och camaron han länga till stod de väl 313hk i annonsen till smile

Chevrolet Racing

Sök