3233
Sök

Bilder: Första bilderna på Ferrari 612

533 Inlägg
21 juli 2006
Mäktig....

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Wankel
1 080 Inlägg
21 juli 2006
jag tycker den var skitfin

MDS Västerås

Old School Ford
600 Inlägg
21 juli 2006
okej med historia snack men den där var skitful! hahaha

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

"Ijenkligen"
788 Inlägg
21 juli 2006
mindclip skrev:
jag tycker så synd om er som säger att bilen e ful o bla bla bla... ni som kör så kallade svenson bilar borde inte ens pyssa luft... om ni vet nåt om bil historia o har lite smak skulle ni nog se saker o ting från en mer klarar syn.

FERRARI P4 vet ni vad den bilen har betyt för bil historian...

hahahaha!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
21 juli 2006
jens volvo in sports skrev:
kan lungt säga att den iallafall inte ser ut som nån annan bil tongue

påminner inte alls om mcLarren???

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

291 Inlägg
21 juli 2006
hedley skrev:
Den är riktigt grym ser ut som en torped med ufo front eller något..
Och till alla er med usel design känsla och utan historisk inblick - häll käft. =)
Mycket egen bil som tyvärr bara kommer göras i ett exemplar vilket medför att värdet kommer stiga. Den får man då aldrig råd med :(:(

Tur att den bara görs i ett exemplar, då har man mindre chans att se den..

Saab nörd
224 Inlägg
21 juli 2006
Fulaste ferrarin som finns sad

Saab For Life!

www.rpm.nu
61 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
Kan ju säga att den är unik... på det bra sättet smile

543 Inlägg
21 juli 2006
riktigt läcker.. alla bilar som byggs i Italien talar sitt egna språk;)

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
21 juli 2006
mindclip skrev:
jag tycker så synd om er som säger att bilen e ful o bla bla bla... ni som kör så kallade svenson bilar borde inte ens pyssa luft... om ni vet nåt om bil historia o har lite smak skulle ni nog se saker o ting från en mer klarar syn.

Säger han som inte ens har ngn bil tongue

215 Inlägg
21 juli 2006
Haha sjukt att man kan säga att en Ferrari är ful. Avundsjukan lyser igenom pojkar! Landa på månen,va spelar de för roll? Fortfarande riktigt snygg, kolla designen!

291 Inlägg
21 juli 2006
tyvärr har aldrig gillat ferrari, lamborghini eller liknande, vet ej varför... Gillar mera lite diskretare bilar...

215 Inlägg
21 juli 2006
Aatos skrev:
tyvärr har aldrig gillat ferrari, lamborghini eller liknande, vet ej varför... Gillar mera lite diskretare bilar...

De var ett skämt va? hehe

643 Inlägg
21 juli 2006
Aatos skrev:

nej men bara för att du inte gillar dom behöver du ju inte säga att dom är ful för det är dom verkligen inte. . . en rostig volvo 360 med typ biltemas kjolpaket på kan diskuteras. orkar ej höra på den å den bilen är ful. . för skulle ni sett en så tror ja ni skulle vända er om iaf. .

med lem
1 147 Inlägg
21 juli 2006
tyckte den var skitball, bara backspeglarna som såg mesiga ut. hade gärna kört runt stan i den!

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

147 Inlägg
22 juli 2006
racing-jimpa skrev:
mindclip skrev:

Vänta nu vad var det vi pratade om.. jag som körde volvo 850 typ 93-94:a då va jag 15 bast.. nu kör jag inte sånt skräp längre.... BMW passar mig bra i smaken.. har 2 st ståendes här i garaget... en 328:A o en 3.0Si o sen har jag en MB CLK320... så nu till min fråga... vad var det du sa om bilar.. vad är det du kör? smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile
Senast redigerat av mindclip (22 juli 2006)

8 156 Inlägg
22 juli 2006
Bara för att det är en Ferrari så behöver den inte vara snygg för det.
Tycker att dom tappat lite i designen på senare tid. Dom har satsat för mycket på aerodynamik och funktion och för lite på design.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
22 juli 2006
mindclip skrev:
racing-jimpa skrev:
mindclip skrev:

Vänta nu vad var det vi pratade om.. jag som körde volvo 850 typ 93-94:a då va jag 15 bast.. nu kör jag inte sånt skräp längre.... BMW passar mig bra i smaken.. har 2 st ståendes här i garaget... en 328:A o en 3.0Si o sen har jag en MB CLK320... så nu till min fråga... vad var det du sa om bilar.. vad är det du kör? smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile smile

Upp till bevis. racing-jimpa vågar iaf visa upp sin bil. wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

terazzi
22 juli 2006
Phaetoon skrev:
mindclip skrev:
racing-jimpa skrev:

Upp till bevis. racing-jimpa vågar iaf visa upp sin bil. wink

Säger detsamma som du!!
Må hända jag har ingen bil,så då säger jag inte att jag har nån.
Men ska skaffa,en jävla skillnad=)
Håller med dig,påstår man nåt sånt så är det upp till bevis wink

671 Inlägg
22 juli 2006
Lägg ner de personliga påhoppen och strunta i vad andra har för bilar.
Man får ha åsikter om designen på den Ferrarin även om man äger en Fiat Multipla.

För övrigt är den snygg men ser ut som en prototyp som inte riktigt är klar.

Sök