5275
Sök

Någon som saknar sin Toyota Supra??

hollep
29 januari 2011
Fins litte små detaljer som jag ser så det är inte min bil som är stulen

19 Inlägg
29 januari 2011
är inte så insatt i supror, men det var iaf den enda som är anmäld stulen till larmtjänst. nu vet jag inte om alla bilar hamnar där men den behöver ju inte vara från Sverige, om den nu är stulen, någon kanske bara hade dåligt med garage platts ;-)

998 Inlägg
30 januari 2011
Leta upp chassie nr och ring till polisen och fråga. Ingen som saknar den så har du har ett projekt tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

5 198 Inlägg
30 januari 2011
RD_87 skrev:
Bedrägeri eller gömd för kronofogden är ju det första man tänker, men kan ju vara stöld. Visste inte ens att dom finns med automat? Vem fan vill ha en sån bil med invalidaggregat...

Antagligen nån som är just invalid.. eller bara har automat körkort,,, enkel ekvation.

Tvivlare
2 266 Inlägg
30 januari 2011
med tanke på att förarrutan var nedvevad och huven borta så den kan snöa m.m ner i motorrummet, så tror jag knappt att ägaren tänkt hämta den igen. Jag hade ju inte lämnat min bil ute i snö med rutorna nere iallafall. Stulen/bedrägeri verkar de som hmm

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Forummoderator
26 397 Inlägg
30 januari 2011
Bara jag som börjar fundera på om den kommer från tex, England? Inte så stor chans kanske men..ändå. Högerstyrd och allt? Visst finns det många högerstyrda här i Sverige också men..nån borde ju sakna den?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

?
1 038 Inlägg
30 januari 2011
Vart står den, du kan pm:a.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

16 Inlägg
30 januari 2011
Kanske någon med för mycket pengar som inte ville ha bilen...tycker lite synd om supran faktiskt

1 212 Inlägg
30 januari 2011
se nu till att rapportera bilen till polisen som upphittat gods, vore väl kul att ha en supra om ingen frågar eft den.......

vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....

161 Inlägg
31 januari 2011
Trådstartare
GTi-R_Danne skrev:

Tja danne. markerar ut den på en karta åt dig när jag kommer hem:)

1 436 Inlägg
1 februari 2011
GTi-R_Danne skrev:

Såg du nått du behövde eller? tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

429 Inlägg
1 februari 2011
Låter lite spännande de här. Uppdatera gärna i tråden om ni får tag på ägaren till bilen eller får reda på mer info om den. Kan bli kul att veta hur detta slutar smile

Ingen fast bostadsort
54 Inlägg
1 februari 2011
Detta ska blir spännande att följa!

492 Inlägg
1 februari 2011
om de vart jag som hittat den så skulle jag polisanmäla de och hoppas på att ingen
gör anspråk på den, vips har man ett banbilsprojekt smile har letat länge efter en "tom" kaross (dock skyline)

hade vart najs! (polisanmäler du detta å du får den å sen inte vill ha den så kan ja ta den big_smile)

Men som sagt, hoppas ju givetvis att den rätta ägaren får tillbaka den i första hand!
Senast redigerat av JoXter (1 februari 2011)

5 198 Inlägg
1 februari 2011
Finns det nån anledning att INTE anmäla den.. möjligen om det är din egen och inte vill ha tillbaks den. Självklart ska den anmäla,s den som saknar den kanske vill ha tillbaks den,

1 513 Inlägg
1 februari 2011
Har du inte redan anmält så tycker jag att du ska göra det, att hitta en supra ute i skogen hör inte till vanligheterna!

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

?
1 038 Inlägg
1 februari 2011
Caffe skrev:
GTi-R_Danne skrev:

Såg du nått du behövde eller? tongue

Nää, men då man är ute i skogen mycket med hunden kan de vara kul att glo på en slaktad supra big_smile

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
1 februari 2011
Denniz-B skrev:
GTi-R_Danne skrev:

Tja danne. markerar ut den på en karta åt dig när jag kommer hem:)

Okey smile

Mvh Danne

Kung
603 Inlägg
1 februari 2011
Om den är raporterad stulen så borde väl försäkringsbolaget ta hand om bilen och skrota den, det är ju så dom brukar göra när dom redan betalat ut pengar till ägaren av bilen och bilen sen hittas och är i dåligt skick som denna supran.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

2 Inlägg
1 februari 2011
Bara anmäl den till polisen så får dom väl kolla upp det!

Sök