när jag läser vad lelleman skriver kommer jag att tänka på den tiden då man trodde att MDS var bra grejer (för man hade ju aldrig testat andra märken)..
brände hur många MDS Twelvehundred som helst. När dom kom in på Backes (där dom lagades, iaf då) så menade dom att steget hade fått för lite ström därav "brunnit"... märkligt tycker jag, eftersom ström fanns i MASSOR i min gamla saab. och kablarna var av märket MDS, och grovleken 50mm2, jorden mättes upp, och den var också perfekt (svetsade dit ordentliga jordpunkter både fram och bak). hade även 2 kondingar (2x 1farad) till ett MDS Twelvehundred.
första gången steget varit på lagning, så fick jag ju veta att det brunnit pga. för lite ström, och att dom inte skulle utföra ett garantijobb av den här sorten igen (om jag inte vela pröjsa för jobbet)... aja, visst, dra den om rödluvan också, tänkte jag.. andra gången det brann (1 mån senare) ringde jag dom och förklarade att det hänt igen, och att det OMÖJLIGT kunde vara av för lite stret! så jag fick lagat det igen, gratis. 3:e gången samma sak... direkt jag fick tillbaks steget sålde jag det. fick givetvis inte många ören för MDS junket, men jag log ändå. blev ju av med skräpet.
nu behöver jag inte bekymra mig längre för "olyckor", för nu sitter det BRA grejer i bilen. : )