2788
Sök

Miljöpartiet med miljöbilar? bullshit

3 113 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
#1
Någon mer som såg TV4 Nyheter idag?

man kan säker klicka sig fram för att se hela tv-reportaget men man kan också läsa detta:
http://w1.tv4.se/nyheter/val06/478422.html


nå.. vad säger man? big_smile

Semper Fi

1 639 Inlägg
21 juli 2006
#2
Man säger FY FAN FÖR DESSA FALSKA POLITIKER...

Allra helst Centersnubben som ljög så att näsan växte på honom, hur fan ska man kunna få förtroende för sådana "as" ?? USCH !!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

SSS -12
3 217 Inlägg
21 juli 2006
#3
Jaha, även politiker måste väl få roa sig när det klämmer? Visst är det väl aningen dubbelmoral...

Känns lite som att det kviittar faktiskt!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

3 113 Inlägg
21 juli 2006
Trådstartare
#4
så skönt när dom avslöjade att Leif Björnlod körde med en obesiktad pick-up. big_smile
man såg hur det sved i ögonen på honom tongue

Semper Fi

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
21 juli 2006
#5
AkkE skrev:
så skönt när dom avslöjade att Leif Björnlod körde med en obesiktad pick-up. big_smile
man såg hur det sved i ögonen på honom tongue
såg det oxå! fan va han har koll på saker och ting när han inte ens "visste" att hans pick-up var obesiktigad tongue

man lever bara en gång så lev väl!

3 113 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
#6
mrcelica skrev:
Man säger FY FAN FÖR DESSA FALSKA POLITIKER...

Allra helst Centersnubben som ljög så att näsan växte på honom, hur fan ska man kunna få förtroende för sådana "as" ?? USCH !!
Ne fan.. jag säger det samma.. twyyy!

Semper Fi

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 juli 2006
#7
politik är skit jag länner också en politiker som har kört med körförbud en hel månad nämligen jan emanuell han som var med i robinson för några år sen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Fisketokig
2 997 Inlägg
22 juli 2006
#8
haha men vem fan röstar på miljöpartiet. de tillför ju lika mycket gott till svenskarna som hitler gjorde för judarna.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

215 Inlägg
22 juli 2006
#9
Martin 9-3 skrev:
haha men vem fan röstar på miljöpartiet. de tillför ju lika mycket gott till svenskarna som hitler gjorde för judarna.
Kanske för att vi inte ger dom någon chans att tillföra något? ..:S

1 639 Inlägg
22 juli 2006
#10
Dom har ju bland mycket annat givit oss skyhöga drivmedelspriser, ny högre fordonsskatt och sthlm-tullarna, tack så mycket mp !
Senast redigerat av mrcelica (22 juli 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

215 Inlägg
22 juli 2006
#11
mrcelica skrev:
Dom har ju bland mycket annat givit oss skyhöga drivmedelspriser, ny högre fordonsskatt och sthlm-tullarna, tack så mycket mp !
Dom heter MILJÖpartiet.

Smartass.

2 652 Inlägg
22 juli 2006
#12
haha såg de också igår .,. lite kul de där

1 639 Inlägg
22 juli 2006
#13
SLIMPA skrev:
mrcelica skrev:
Dom har ju bland mycket annat givit oss skyhöga drivmedelspriser, ny högre fordonsskatt och sthlm-tullarna, tack så mycket mp !
Dom heter MILJÖpartiet.

Smartass.
Vad fan ! yikes

O vips blev vår miljö bättre ?

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

3 113 Inlägg
22 juli 2006
Trådstartare
#14
mrcelica skrev:
SLIMPA skrev:
mrcelica skrev:
Dom har ju bland mycket annat givit oss skyhöga drivmedelspriser, ny högre fordonsskatt och sthlm-tullarna, tack så mycket mp !
Dom heter MILJÖpartiet.

Smartass.
Vad fan ! yikes

O vips blev vår miljö bättre ?
okey visst har det blivit lite mindre trafik men jag tycker inte att miljön har blivit någovidare bättre. sad

det var rent talat slöseri på pengar från min sida.

Semper Fi

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 juli 2006
#15
jag hatar miljöpartiet lagom att trycka upp likadana dekaler som miljöpartiet men lägga till ett fucktecken på också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

116 Inlägg
22 juli 2006
#16
AkkE skrev:
mrcelica skrev:
SLIMPA skrev:

Dom heter MILJÖpartiet.

Smartass.
Vad fan ! yikes

O vips blev vår miljö bättre ?
okey visst har det blivit lite mindre trafik men jag tycker inte att miljön har blivit någovidare bättre. sad

det var rent talat slöseri på pengar från min sida.
Tycker det är dax att man börjar säga ifrån om alla dessa jävla skatter.. men det är ju klart, Göran Persson å kompani måste ju ha råd med sina lyx lägeheter å lyxvillor..

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

2 652 Inlägg
22 juli 2006
#17
är ingen idee . dom gör som dom vill ändå .,. om skatten går ner har göran mindre lön . smile

2 652 Inlägg
22 juli 2006
#18
senaste jag såg om göran P så hade han över 80 000kr i lön. för vad då?

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 juli 2006
#19
bmw_z skrev:
senaste jag såg om göran P så hade han över 80 000kr i lön. för vad då?
han lyfter väll inte ett finger es det feta svinet göran då asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
22 juli 2006
#20
koppartaket skrev:
AkkE skrev:
mrcelica skrev:

Vad fan ! yikes

O vips blev vår miljö bättre ?
okey visst har det blivit lite mindre trafik men jag tycker inte att miljön har blivit någovidare bättre. sad

det var rent talat slöseri på pengar från min sida.
Tycker det är dax att man börjar säga ifrån om alla dessa jävla skatter.. men det är ju klart, Göran Persson å kompani måste ju ha råd med sina lyx lägeheter å lyxvillor..
håller med det är ju fan skatt på allt nu får vi säga i från

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer


Sök