Jaha. lite ljuduppdatering då både inne och ute under huven.
Slängde ut orginalstereon ( Meken på Ford i Karlskrona rättare sagt, snällt gjort och det tackar jag för ) och in med en ny Panasonic enhet. Saknade Mp3 så mkt så nu ville jag inte vara utan det längre. Vill inte heller ha några sladdar och en lös Ipod eller liknande utan vanliga hederliga mp3 skivor.
Det viktigaste var ju inte att den lät bra utan att man kunde mickla in egen grafik i displayen om man ville
Jo, färgen är fullt ställbar så man kan ha "Fiesta-Lökgrön" också om man nu skulle vilja det.
Blev ett enormt lyft för ljudet och jag är mkt nöjd. ( Nöjd är ju relativt men bättre iaf
)
Passformen på denna adaptern var väl lite si och så, det lösa handskfacket man pular in i det andra isofacket är lite böjt o.s.v men jag stör mig inte så mkt på det för nu har jag ett bra fack för mobilen med. Valde at sätta stereon lågt för det är perfekt när man har handen som jag på växelspaken oftast. Då når man kontrollerna mkt lättare. Fronten är vinklingsbar med om man nu vill justera det o.s.v
***************************************************************************************
Sen så hjälpte kompisen "BMTech" mig att bygga ett Direktfilterkit. Stort tack för detta!
Nu låter den underbart. Inte för mkt utan helt normalt under normal körning men öppnar man spjället så kommer skönsången.