Jaha, så länge höll det och man blev invinkad av farbror blå/vit/lysgul p.g.a toningen
Fick iaf inga böter då jag rev toningen fram på plats.
Var lite nerstämd ett tag men sen mindes jag att jag gillade bilen otonad också så det fick bli en tur till jobbet för lite mickel.
Tycker det ser skit-tråkigt ut med bara halva bilen tonad så värmepistolen åkte fram och en bra stund senare så var allt borta. Limresterna är ju det tråkigaste att få bort.
Sen tyckte jag det var dags att reklama lite för fiestaforumet så det fick bli några dekaler i ETCH-vinyl ( ser ut som man blästrat i glaset ungefär )
BMTechs bonnalandskap speglar sig i bakgrunden
Är ju inte helt fel egentligen. Gillar den clean också och nu ser man ju den snygga interiören också. En annan grej är att bilen tenderar att se aningen lägre ut tack vare att den blir "ljusare" upptill. Märkt det på en del andra bilar man haft tidigare också.
Efter jag tänkte på det här så kom jag ju på att jag hade ett helt kit "interiörs-styling" hemma i garderoben i alu-look istället. Kunde ju vara skoj nu tänkte jag när man kan se in i bilen.
Micklade bort kolfiberlooken och pulade dit alu istället. Blev bättre än jag trodde faktiskt och ser lite roligare ut än orginal.