3066
Sök

Eftersnack och bilder från Mini träffen 6/2 Entre Malmö

622 Inlägg
6 februari 2011
Trådstartare
Jag och vinne vill bara tacka alla som kom, det var fett skönt att träffa er alla igen!

Gratulerar till er alla som köpt nya bilar, kommer att bli en härlig sommar detta året!

Jag vet att det fanns några som tog bilder!!!! Upp med dem så fort som möjligt tack tongue

Vi Ses snart igen.....

// Saman & Vinne
Senast redigerat av DjMes (7 februari 2011)

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
7 februari 2011
Hur många kom?

622 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Skulle nog tippa på ca 30 bilar.. Var en mysig miniträff faktiskt

404 Inlägg
7 februari 2011
De blev riktigt lyckat smile, Vi blev lika færvånade båda två big_smile, Det var kalle som fottade ska säga till honom smile

Four wheels move your body, Two wheels move your soul.

Utbildad proffsamatör
785 Inlägg
7 februari 2011
Vinne skrev:
De blev riktigt lyckat smile, Vi blev lika færvånade båda två big_smile, Det var kalle som fottade ska säga till honom smile

Synd att man inte kunde komma hmm

404 Inlägg
7 februari 2011
PointMan skrev:
Vinne skrev:

Synd att man inte kunde komma hmm

Ja sad

957 Inlägg
7 februari 2011
synd fan ahde kanske kommit emd  men viste inte att den fans ens någotn träff

58 Inlägg
7 februari 2011
tackar för igår! de var en trevlig kväll smile håller på med bilderna i skrivande stund och dom kommer komma upp under kvällen! frågan är bara var ni vill jag ska ladda upp det smile

622 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
adnerhill skrev:
tackar för igår! de var en trevlig kväll smile håller på med bilderna i skrivande stund och dom kommer komma upp under kvällen! frågan är bara var ni vill jag ska ladda upp det smile

Bara att länka upp dem här, så ändrar jag sedan rubriken så att alla hittar bilderna smile

58 Inlägg
7 februari 2011
blev inte så många bilder men här är länken iaf! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=112873

622 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
adnerhill skrev:
blev inte så många bilder men här är länken iaf! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=112873

haha, hade för mig du sa att du tog 106 BILDER! haha tack för fotona iaf bra jobbat!... jag vet att fler tog bilder, så upp med dem kom igen!

Funderar på att planera in något nästa helg om fler är sugna!

58 Inlägg
7 februari 2011
haha ja men de blev helt fuckade bilder med mitt nya objektiv så tar med mitt gamla nästa gång de blir träff ^^

404 Inlägg
8 februari 2011
De e nice kalle! Bra jobbat. Lite för mörka kanske men de går ju alltid att fixa big_smile

Sök