2
strandberg31 skrev:Ser ju bra ut! Har tänkt lite på det med att tvätta blocket kanske en dum fråga men, När man sprutar vatten rätt i cylindrarna kan det inte rosta då?
risapa skrev:nuu börjar tråden bli intressant;)
lillkjell skrev:montera moped trimförgasare!
NordstromJ skrev:lillkjell skrev:montera moped trimförgasare! Jaaa! Vilken jävla idé tjabo.
lillkjell skrev:NordstromJ skrev:lillkjell skrev:montera moped trimförgasare! Jaaa! Vilken jävla idé tjabo.Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?
NordstromJ skrev:lillkjell skrev:NordstromJ skrev:Jaaa! Vilken jävla idé tjabo.Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.
lillkjell skrev:NordstromJ skrev:Jaaa! Vilken jävla idé tjabo.Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?
NordstromJ skrev:Jaaa! Vilken jävla idé tjabo.
lillkjell skrev:NordstromJ skrev:lillkjell skrev:Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.det kan ju vara en början, för du ska väl inte börja ladda mer en 0,5-0,6 bar i början? då lär det räcka?
NordstromJ skrev:lillkjell skrev:Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.
lillkjell skrev:Visst fan! testa med v70r spridare eller t5 spridare?
NordstromJ skrev:lillkjell skrev:NordstromJ skrev:Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.det kan ju vara en början, för du ska väl inte börja ladda mer en 0,5-0,6 bar i början? då lär det räcka?Kommer inte kunna ladda så lite Ska tydligen vara skenladd å allt vad det heter med denna turbo.
lillkjell skrev:NordstromJ skrev:Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.det kan ju vara en början, för du ska väl inte börja ladda mer en 0,5-0,6 bar i början? då lär det räcka?
NordstromJ skrev:Alldeles för små, kommer behöva runt 600-700cc tror jag.
Linkan_740 skrev:Jag kommer köra med 83mm lmm med 630cc simens deka spridare