2946
Sök

Teletyre, erfarenhet?

68 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Hallo!

Tänkte köpa Inter Action Poison fälgar, 18" till bilen, såg att dom hade riktigt billigt på www.teletyre.se

någon som har någon erfarenhet av dom? Ringde dit idag och dom svarade, så långt verkar det ju seriöst

tänkte dubbelkolla innan jag beställer skönheterna:D

Har tidigare köpt på byt hjul men priset får i detta fall bestämma;)

/Nils

vi rullar

* Voff voff *
10 774 Inlägg
7 februari 2011
Jag har handlat från Teletyre och har faktiskt nästan bara gott att säga om dom!

Dom skickade fel fälgar, men löste det mycket smidigt genom att skicka fraktlappar så DHL kom hem(!) till mig och hämtade alltihopa gratis och sedan sattes varenda krona för fälgar och ursprungliga frakten tillbaka på kontot utan snack!

Minus får dom dock för att dom skickade fel fälgar och för att dom kan vara extremt svåra att få tag i på telefon!

Men returen osv. gick som sagt mycket smidigt och dom är mycket trevliga när man (väl) får tag på dom så där får dom rejält med plus i kanten!

//Brådhis
Senast redigerat av Brådhis (7 februari 2011)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

1 867 Inlägg
7 februari 2011
Bara goda saker att säga om Teletyre, ringde upp och bekräftade och ifrågasatte om jag verkligen skulle ha dom grejerna jag hade beställt dagen efter beställning. Kom med förslag på grejer som funkade mycket bättre.
Snabb service, trevligt bemötande och allmänt bra.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

4 571 Inlägg
7 februari 2011
Bara bra saker att säga jag med, handlat 4 gånger därifrån.

Har fått byta till dyrare däck om de jag beställt tagit slut smile

Dock så tyckte jag deras förra fraktfirma Bussgods funkade bättre än Dhl där jag bor men det är ju inte deras fel, billigare var det med wink

1 624 Inlägg
29 juli 2011
Beställde kompletta hjul den 20 Juli, idag är det den 29 Juli och dom har inte skickats än, jättesvåra att få kontakt med via mail, dom svarar kanske efter sisådär 2 dagar.

Sök