2755
Sök

Se hit alla Volvohatare!

120 Inlägg
11 februari 2011
Trådstartare
Här kommer några Volvoskämt som jag kom på när jag och en polare (volvoägare tyvärr) satt o munhöggs lite via sms big_smile

Volvo är för Sverige vad HIV är för Afrika, För vanlig, alla har det, lätt att bli smittad av, man dör alltid av den och har man den får man aldrig ligga

Vet du vad svensken sa i det mörka ryska TBC fängelset för att slippa stryk och våldtäkt? VOLVO!!!! Då tyckte dom så synd om honom att dom lät honom vara.

Att äga en volvo är som att äga en bordell, för mycket sjuka/skadade delar som suger och inte vill sammarbeta

Att äga en volvo är som att gå med i en sekt. Man vet inte att det finns annat mycket bättre ute i verkligheten.

Statistik visar att antalet självmord i Sverige har ökat pga att fler och fler blir volvoägare. Dags att vakna och söka hjälp innan det är för sent alla volvoägare! Bilen önskar livet ur er och kommer ta det också förr eller senare så släpp in hjälpen för ingen önskar livet ur er!

Vet du vad man kallar en S40 med LED i bakluckebelysningen?

Elmia Vinnare i Volvoklassen

Vet du vad man kallar en 940 med LED i bakluckan, tre storlekar för stort kjolpaket som släpar i marken som är primat rött men olackat?

Vallåkra vinnare i Volvoklassen

Volv o babaca="vänd ditt pucko" på portugisiska

Finns fler men dom får ni nog skicka PM om då dom är lite "vassa", publicerar jag dom blir jag nog avstängd härifrån hehe smile
Fyll gärna på med egna skämt/historier om Volvo!
Senast redigerat av Motodyner (11 februari 2011)

8 885 Inlägg
11 februari 2011
Finns redan en tråd för historier, du har fått en liknande tråd låst och blivit hänvisad till den tråden.
Låser även den här.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök