Haha det är alltid bra med ett gott skratt såhär på kvällen . Gamla ägaren har nog haft lite saker liggandes som han inte behövde . haha. Men nu ser det ju tusen gånger bättre ut . Kommer bli kul att följa detta!
haha japp tackar! kommer forsätta nu i vinter med lite nya projekt, kommer även hem lite nya steg mm
då var nytt bygge inplanerat till 2012, basarna är borta och nya basar kommer inom en snar framtid nytt 2 kanals steg kommer att inhandlas. mtx steget kommer troligtvis vara kvar, dock skulle mer effekt inte skada i detta projektet, så får se vad som händer. framsystemet kommer vara kvar som det är.
så det som kommer ske är ombyggnation i bagaget, samt trycka i lite mer dämpmatta
så då var lådan utsågad, bara att montera ihop den kvar lådan hamnar på 262 liter netto. lådan är byggd i 22mm spån med dubbel baffel och kommer stagas med rundstag. kommer bli en avstämmning på runt 35 hz. kommer köra med 3st 6" portar.
baffeln till lådan.
dubbla 22mm spån bafflar!
och där har vi portarna med. (porten längst upp till vänster i bilden sitter längre ut än dom andra två, därför det ser ut som den är större).
så då var lådan utsågad, bara att montera ihop den kvar lådan hamnar på 262 liter netto. lådan är byggd i 22mm spån med dubbel baffel och kommer stagas med rundstag. kommer bli en avstämmning på runt 35 hz. kommer köra med 3st 6" portar.
Hahahaha fy fan alltså xD Aaah utan att börja en tråd utan en bra start är juh nästan meningslöst, men detta, shiet asså! xD ajaa nu hänger jag med i denna tråden i fortsättningen och kanske får massa dumma korkade idéer till min! (hoppas dock inte det xD)
Hahahaha fy fan alltså xD Aaah utan att börja en tråd utan en bra start är juh nästan meningslöst, men detta, shiet asså! xD ajaa nu hänger jag med i denna tråden i fortsättningen och kanske får massa dumma korkade idéer till min! (hoppas dock inte det xD)
kul att du kommer följa den
för mig är det extrakim som ger mig en massa galna ideér som man bara måste testa ju
för mig är det extrakim som ger mig en massa galna ideér som man bara måste testa ju
Haha klart man måste det! ;D men om det var hans idé att ta bort den första lådan så va juh det en av de bästa idéerna nånsin! xD
Haha klart man måste det! ;D men om det var hans idé att ta bort den första lådan så va juh det en av de bästa idéerna nånsin! xD