Då var det snart dax att plocka ut bilen ur vinterdvalan, var idag ute och monterade i alla batterier i bilen samt provstartade den! fick lite positiva grejer samt även lite negativa.
det positvia var att när jag hade monterat i batterierna så test mätte jag spänningen på dom (med bilen igång) och hade 14,7 på det främre, samt 14,68-14,69 på dom bakre, vilket är väldigt bra enligt mig!
det negativa var att startmotorn har lagt ner... klickar endast när jag vrider om nyckeln på bilen, efter ca 20 gånger så startade den, så får byta denna!
förhoppningsvis ska lådan byggas ihop i helgen, samt att bilen ska ut så den kan monteras
här kommer lite bilder på lådan som är byggd och som även sitter i bilen. blev rätt nöjd, dock kommer lådan lite långt fram.. så ska se om jag kan göra något åt detta.
nu kommer bilder.
stag är alltid viktigt! 6 stycken 27mm rundstavar blev det. ny klädd! och där var lådan i bilen.. trångt var det men det gick! ursäktar för suddig bild, men som sagt.. lådan kommer tyvär lite långt fram.. monterade dit en port för att se hur det skule bli. och där har vi baksidan av lådan.. måste hitta på någon bra skyllt!