Tokken skrev:
michieff skrev:
Piwe skrev:
vart har det talats varmt om denna matta??
Alla som testat den säger ju samma sak, billig asfalts matta!!
Enda som verkar ha skrivit något bra är den personen som säljer mattan...hmm konstigt??
//piwe
Finns en del input tidigare i tråden av olika personer och sedan på tex BSforumet. Tur då att bluffen blev uppdagad, var riktigt nära på att köpa hem 4 kvm.
Den funkar säkert som dämpning, men min personliga åsikt är att den inte lämpar sig för bilbruk.
Så jag lägger min röst på antingen Silent Coat från
www.blekingebilradio.se eller STP M1 från
www.brl.seVisst är det tråkigt att det blir så här men jag har testat det mesta i form av dämpning.
Försöker vara ärlig och rättfram,
hade det varit allt man säger att den ska vara hade den varit kanon.
Men nu var inte så fallet, hoppas på att dom gör ett ryck och ifrågasätter kvaliteten hos sin leverantör.
Ja jag har använt många märken och modeller av dämpning, den jag gillade bäst var dynamat xtreme men jag blev nästan ruinerad när man köpte ett bulkpack. Kör nu med Silent Coat från BB, kanske inte lika bra som Dynamat men den kostar säkert 5-6ggr mindre så ja köper den ändå.
Angående ändring av produkten så ska dem ju haft den tillgänglig i två år, då borde man hinna ändra den om det är fel, har inte testat denna matta själv dock så ja vet inte hur den är att jobba med.
"Jag har provat dom flesta olika dämpmattorna och i mina bilar och denna är det som funkat bäst och är lite av våran hemlighet vi haft till våran framgång inom bilstereo när det gäller att spela högt. Så nu efter två år känner jag att alla bör få tillgång till denna dämpmatta som gör underverken möjliga. Mattan finns att känna på på Chassit för dom som bor i närheten. Bara ring om det är nåt mer ni är nyfikna på och vill veta// Grosso"
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1