2548
Sök

Bmw 318is -93 Kan ej låsa upp bilen!

11 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
tjenare undrar om nån som har några bra förslag på hur jag ska komma in i min bil bilen har stått ett par veckor och värkar som att den har sugit tomt batteriet så kan ej komma in i bilen.. går inte att låsa upp den med nyckel eller med larmdosan. nån som har några förslag på hur jag ska göra?

tack på förhand

99 Inlägg
19 februari 2011
Har låset frusit eller funkar det bara inte med nyckel?

Eller tvärtom!

19 Inlägg
20 februari 2011
Finns det ingen ''nödöppning'' i E36orna? vet att det finns det i min E34 iaf..

Hittade här. Gå in på http://www.bimmer.se/ och sedan trycker du in på mektips mm..
Sedan har du nödöppning utav dörr där i listan.

Lycka till! Mvh Andreas
Senast redigerat av Erogor (20 februari 2011)

11 Inlägg
20 februari 2011
Trådstartare
nä kan vrida på nyckeln men inget händer men går inte att vrida på passagerar sidan men de kanske inte ska ha nått med de att göra?. ja måste titta har aldrig hört om nöd öppning men ska kika smile

...has left the building...
4 474 Inlägg
20 februari 2011
Öppna bagageluckan med nyckeln, koppla sedan på ström via bagagerumsbelysningen, eller om du har riktig tur så sitter batteriet i bagageutrymmet?

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

11 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
de kan man ju prova tyvärr så sitter de under huven går de annars att använda strömkabeln som går från slutsteget?

11 Inlägg
21 februari 2011
Trådstartare
fick upp bilen funkade med "nödöppning" big_smile tackar och bockar för tipset!

19 Inlägg
21 februari 2011
Trevligt! då vet jag att det funkar också smile aldrig testat det själv, har bara hört talas om det wink

11 Inlägg
22 februari 2011
Trådstartare
ja de fungerade för mig ooch låste upp förardörren inte passagerar som de stod men sak samma smile

Sök