jag vill ha bra tips på förstabil som man kan ha och göra i ordning, ha att meka lite med sådär innan kortet kommer.. - billig i skatt och försäkring - billig i drift - tar emot alla tips UTOM VW Golf!!
jag vill ha bra tips på förstabil som man kan ha och göra i ordning, ha att meka lite med sådär innan kortet kommer.. - billig i skatt och försäkring - billig i drift - tar emot alla tips UTOM VW Golf!!
Köp dig en Nissan Micra eller Toyota Starlet.. Både billiga i skatt, försäkring och bränsle...
Volvo 240/740 är ju rätt bra förstabilar med, förutom att skatten ligger runt 2000 och de drar mycket bränsle...
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Jag skulle föreslå en volvo 240 / 740 .... Man hittar lätt en för 5000kr och under, allt beror ju på vad man har för krav. Vist dom kanske kostar lite mer när det kommer till skatt och dom är inte dom snålaste bilarna när det kommer till bensinförbrukningen heller, men låg försäkring och det är alldrig några problem att hitta reservdelar och det är alltid till ett överkommligt pris ....