Youhan skrev:
Awesome tråd och awesome bil
Prenumererar stenhårt !!
Hoppas man får se hondan glida runt i Malmö nån dag
Thank you
Well, Hondan körs flera ggr i veckan, men inte så mkt glidande inne i Malmö. Använder den ju som bruksbil på sommaren, eller så är jag ute på några småvägar utanför malmö
Nu..
OPM ARS, ett svårt bestlutJag har sådan tur att min granne i lägenheten mitt emot också är en bilnörd. Han köpte sig nya stolar med tillbehör, men har ångrat sig och tänker inte montera dem.
Så nu ligger de på hans lager och är betalda. Han har hellre pengar på fickan än på delar som inte används.
Jag har varit och provsuttit Sparco Evo 2 och känner att det är stolen för mig. Röda hade ju varit flådigt, och de är lite större stolar. .. Min granne har ett par svarta OMP ARS, alltså inte ens i närheten av vad jag ville ha.
meeeeen... han erbjuder mig dem för ett "bra pris". Och ja, det är verkligen ett bra pris för nya prylar i plast.
OMP ARSOMP ARSMin granne ville fresta mig, så han körde hem en och lät mig låna, för att provsitta
sitter verkligen gjutet i den. och de ser ju helt ok ut, svarta hade funkat i min bil.
Så. ... *suck* Jag måste ju nu ned i garaget och slita ut ett originalsäte för att se hur dessa skulle passa.
Jag menar, ett bra erbjudande är ett bra erbjudande, och de skall man icke tacka nej till. Inkl fästen och skenor så .. det är mååånga tusen under de pris som jag skulle få ge nytt för sparcos grejjer.
Och det är FIA-Godkända OMP-stolar, inget billigt tjafs eller trams. Jag kommer nog bli tvingad att köpa den, aight ?
och där ryker semesterkassan
Race Cat approvesSå då är det bara till att kasta i sig lite mat och också ned i källaren då