För cirka 5-6 år sedan blev jag dessvärre diagnostiserad som obotligt vuxen. Jag har fått det förklarat att hur mycket jag än spelar tv-spel, ignorerar långsiktigt sparande och ber etablissemanget att medelst förordningar och reglemente gå och sodomisera sig själva rektalt, så finns det dessvärre ingen återvändo för mig.
De senaste veckorna har upptagits av 30-årskalas, styrelsemöten, 20 virussmittade laptops
(Men min iPhone kan inte sprida några virus ju... go fuck yourself with a bus, blondie), blandad pappersexercis. .. och så är jag lite lat då och då.
Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration, varken till att uppdatera tråden eller skruva ihop bilen.
Men lite småpyssel har jag i alla fall hunnit med.
bussningar, kräningshämmareMina nya fina bussningar och byglar med smörnipplar kunde jag ju så klart inte använda...
.. Jag är inte dum, jag har ibland bara lite otur när jag tänker.. Beställde bussningar från ES, men utan att tänka på att mina nya kräningshämmare är aningen grövre.. Tanabe skickade dock med egna bussningar, så det var bara att skicka in lillabror i blästerskåpet och renovera upp original-byglarna.
Om någon är intresserad av att köpa de överblivna bussningarna, så släng över ett pm.
Honda Prelude Tanabe sway barHonda Prelude Tanabe sway bar. with flöött. Droplänkarna var ju mer eller mindre ett tröstköp i vintras, bara för att komma igång och beställa delar. Jag kommer inte använda de där, utan bygga justerbara länkar. ... såå.. .. om någon är intresserad av att köpa helt nya dropplänkar till en Honda Prelude, släng iväg ett pm.
DroplinkAnnars har det inte hänt så mycket mer som syns.. Jag slängde på fjäderbenen, hjullagren och bromsskivorna, så självklart blir det lite stil-bilder på det
Honda Prelude BB6 Rear suspension, tanabe, megan & D2Honda Prelude BB6 Rear suspension, tanabe, megan & D2Jo, jag har börjat lite fram också, slängde dit min förbättrade och lackade främre balk. Bara för att ge den där kaninen ett trevligt sista minne, så fick sig balken en liten klibba
Honda Prelude BB6 front cross beamHonda Prelude BB6 front cross beamDet senaste jag gjorde var att försöka montera loss mina gamla bromsslangar bak. Det var jättekul. verkligen super! Jag hade så trevligt att jag istället hittade en däckspenna och bestämde mig för att köra med vita markeringar på däcken i sommar. Det kändes mer prioriterat än bromsslangar. ... mer om dem "vid ett senare tillfälle"
Vita däcksmarkeringarJag tycker tamigtusan det ser lite race ut. Yesyes, vi kommer inte ifrån att det bara är styling, men.. äh, det är klassisk styling, så det får sitta där.
Honda Prelude BB6 rear suspension garagetOch där i garaget lär den bli stående minst 10 dagar till. Jag hoppar jag hittar motivation att åka ned nu under ledigheten i påskhelgen. I början av maj ska den fan vara ute, jag är grymt sugen på att inte köra Ford nu