Bygget har stått stilla nån månad nu pga att suget försvann ett tag... nu är det iaf dags att lägga på slipgrund på bakskärmarna och sidokjolarna för att se hur nära slutresultatet jag är förhoppningsvis ligger grunden på tills på söndag, ska bli riktigt kul att få se en helhet i den äntligen även om den kanske inte är klar..
Gött att du kommit igång igen, kommer bli riktigt bra!
aha okej vad kul bara att hoppas på att glöden stannar ett tag nu men tempot kommer nog inte vara lika högt denna gång... köpte nyss lägenhet så budgeten är inte den bästa för tillfället och så vill jag inte tröttna så fort igen =P
hehe nej då vi har skurit ut ett hål så tar vi biten vi skar ut och gör till tanklock så det kommer sitta på rätt ställe blir dock en jävla massa extra jobb men det är det värt!!
hehe nej då vi har skurit ut ett hål så tar vi biten vi skar ut och gör till tanklock så det kommer sitta på rätt ställe blir dock en jävla massa extra jobb men det är det värt!!
Hela ditt bygge är en jävla massa jobb och då kan man ju inte lämna en sån stor grej anser jag Vilken tur att du, en av få, har faktiskt förstått att det är viktigt!
Tänk, du plockar iaf ihop din bil. Jag håller på att riva isär min.
ja jo de är iof sant jo men ihop plockandet går bra segt alltså =/ så jäkla mycke små sjysteringar hit och dit hela tiden på exakt allt.. känns som att de aldrig går framåt riktigt.. men de ja är mest missnöjd med är den sjukt usla passformen på kjolarna och ojämnheten.. har ju nästan gjort om eller gått över allt med spackel, för ett kjolpaket som kosta 30k tycker ja man borde kunna förvänta sig lite bättre kvalitet, fan idag får man ju nästan en r33a för dom pengarna =/
ja jo de är iof sant jo men ihop plockandet går bra segt alltså =/ så jäkla mycke små sjysteringar hit och dit hela tiden på exakt allt.. känns som att de aldrig går framåt riktigt.. men de ja är mest missnöjd med är den sjukt usla passformen på kjolarna och ojämnheten.. har ju nästan gjort om eller gått över allt med spackel, för ett kjolpaket som kosta 30k tycker ja man borde kunna förvänta sig lite bättre kvalitet, fan idag får man ju nästan en r33a för dom pengarna =/
Har använt mig av ett hemma gjutet kjolpaket från polen och ett som kostade 4 gånger mer, passformerna är lika oavsett. det blir alltid en massa extrajobb. Du ser ju endå ut att ha fått ditt på plats ordentligt, dessutom ser det sjukt snyggt ut=) Och nu börjar ju det roliga, när man ser resultat ska bli grymt kul o se den i grönt ;D
okej ja jag vet inte min polare ja har garage med har en bmw han har satt på ett widebody kitt på och de sa han var grymt bra passform på.. så ja vet inte om de kanske är vi som har otur bara =P jo på sätt och vis så börjar de väl bli lite roligare men ja börjar bli ganska rejält trött på allt slipande som aldrig verkar få ett stopp =/ men de är väl bara att kämpa på Tackar ska du ha!!
Det blir ju otroligt vackert. Du borde vara stolt, trots att jag inser att det är otroligt jobb. Det är just det skälet som jag backar på, att inte köpa en paket. Har varit inne mycket på chargespeed (samma som detta: http://www.garaget.org/?car=54036), men vet inte om det är värt det. Gigantisk eloge till dig om inte annat!
Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.
Lagt på lite primer och slipgrund på motor detaljer så jag kan lacka dom sen... att polera upp insuget skulle varit en evighets process så det får bli färg på det istället
som sagt riktigt kul att folk är intereserade hmm när de gäller insuget tänker du på vilken korngrovlek jag har då eller? och ja jag säger som vanligt, drömmer man om något så lär man ju förverkliga det!! man kan vara död imorgon så då är de lika bra att göra det bästa av situationen idag och chargespeed kit är jäkligt snygga!! bara att slå till! min sponsor har hur mycket chargespeed skärmar som hellst på lager