3272
Sök

.

144 Inlägg
15 april 2011
#41
zemet skrev:
Vad innebär det att bilen är blackline?
Svart inredning osv smile

4 109 Inlägg
15 april 2011
#42
Conjacken skrev:
zemet skrev:
Vad innebär det att bilen är blackline?
Svart inredning osv smile
Trodde också det men hans inredning är ju blå?


632 Inlägg
15 april 2011
#43
zemet skrev:
Conjacken skrev:
zemet skrev:
Vad innebär det att bilen är blackline?
Svart inredning osv smile
Trodde också det men hans inredning är ju blå?
Blackline innebär svarta lister osv


4 109 Inlägg
15 april 2011
#44
JiS skrev:
zemet skrev:
Conjacken skrev:

Svart inredning osv smile
Trodde också det men hans inredning är ju blå?
Blackline innebär svarta lister osv
Svarta lister var? Tycker allt ser ut som vanligt?


632 Inlägg
15 april 2011
#45
zemet skrev:
JiS skrev:
zemet skrev:

Trodde också det men hans inredning är ju blå?
Blackline innebär svarta lister osv
Svarta lister var? Tycker allt ser ut som vanligt?
Droplister samt runt rutorna och så


157 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
#46
JiS skrev:
zemet skrev:
JiS skrev:

Blackline innebär svarta lister osv
Svarta lister var? Tycker allt ser ut som vanligt?
Droplister samt runt rutorna och så
Precis smile

157 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
#47
zemet skrev:
Fint:) men att du inte tog bort torkarna när du ändå hade nere strålkastarna?
Jag har samma penta 100+ som vinterfälgar fast svarta med en röd ring runt:)

Byt till vita blinkers runt om och hova/90ans bakljus eller 760 om du får tag på det, det kommer göra stor skillnad:)

Ska du ha vingen vit eller svart? Jag hade svart på min vita 740, tyckte det såg bäst ut.

Vad innebär det att bilen är blackline?
Tack smile de tänkte jag faktiskt inte på tongue aa dom gör sig riktigt fint på 740 smile
Köper vita blinkers snart fram, har funderat på hovas vit/röda baklysen men får se tongue
Vet faktiskt inte om jag ska sätta på vingen på den bilen jag har tongue

Blackline innebär att de är svarta lister runt rutorna istället för kromade, elhissar, elspeglar och centrallås och speciella säten, i min är de GLE säten smile
Senast redigerat av Volvo740GruppH (17 april 2011)

632 Inlägg
17 april 2011
#48
Volvo740GruppH skrev:
zemet skrev:
Fint:) men att du inte tog bort torkarna när du ändå hade nere strålkastarna?
Jag har samma penta 100+ som vinterfälgar fast svarta med en röd ring runt:)

Byt till vita blinkers runt om och hova/90ans bakljus eller 760 om du får tag på det, det kommer göra stor skillnad:)

Ska du ha vingen vit eller svart? Jag hade svart på min vita 740, tyckte det såg bäst ut.

Vad innebär det att bilen är blackline?
Tack smile de tänkte jag faktiskt inte på tongue aa dom gör sig riktigt fint på 740 smile
Köper vita blinkers snart fram, har funderat på hovas vit/röda baklysen men får se tongue
Vet faktiskt inte om jag ska sätta på vingen på den bilen jag har tongue

Blackline innebär att de är svarta lister runt rutorna istället för kromade, elhissar, elspeglar och centrallås och speciella säten, i min är de GLE säten smile
Japp är ju i princip en GLT/Turbo förutom motorn smile


157 Inlägg
17 april 2011
Trådstartare
#49
JiS skrev:
Volvo740GruppH skrev:
zemet skrev:
Fint:) men att du inte tog bort torkarna när du ändå hade nere strålkastarna?
Jag har samma penta 100+ som vinterfälgar fast svarta med en röd ring runt:)

Byt till vita blinkers runt om och hova/90ans bakljus eller 760 om du får tag på det, det kommer göra stor skillnad:)

Ska du ha vingen vit eller svart? Jag hade svart på min vita 740, tyckte det såg bäst ut.

Vad innebär det att bilen är blackline?
Tack smile de tänkte jag faktiskt inte på tongue aa dom gör sig riktigt fint på 740 smile
Köper vita blinkers snart fram, har funderat på hovas vit/röda baklysen men får se tongue
Vet faktiskt inte om jag ska sätta på vingen på den bilen jag har tongue

Blackline innebär att de är svarta lister runt rutorna istället för kromade, elhissar, elspeglar och centrallås och speciella säten, i min är de GLE säten smile
Japp är ju i princip en GLT/Turbo förutom motorn smile
aa precis smile

157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#50
EmilGustavsson skrev:
Volvo740GruppH skrev:
Har inte hänt mycket nu på ett tag pga fullt i garaget, men idag har jag lackat över grundfärgen med bilens färg och tvättat. Tog även några bilder smile
http://www1.garaget.org/gallery/images/144/143682/143682-b745067da3a71a83427d6f23410c2c78.jpg
http://www1.garaget.org/gallery/images/144/143682/143682-1fca588f26701559e76a0e38adfe0cb3.jpg
Allt för idag, ska ut en bil ur garaget i helgen så blir väll att hålla på lite med den då big_smile
Ser inte alls dum ut den där smile
Tackar smile

1 314 Inlägg
18 april 2011
#51
Vad är det för lyktglas som sitter på? Är det original?

If everybody drove an old Volvo, the world would be a better place!
740:ns projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171791
T5-projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272295

562 Inlägg
18 april 2011
#52
Lite väl sent nu men ett tips är att vid lackering av sidoinsatserna i strålkastarna (dom som blir svarta), så går det att demontera dessa, sitter bara med 2 stjärnskruv från baksidan, då slipper man maskera och ha sig smile

I övrigt fin bil, och blackline is the shit big_smile!

9-5 Aero Sedan -05

157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#53
RallyMartin skrev:
Vad är det för lyktglas som sitter på? Är det original?
aa de är original smile

157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#54
micke-opel skrev:
Lite väl sent nu men ett tips är att vid lackering av sidoinsatserna i strålkastarna (dom som blir svarta), så går det att demontera dessa, sitter bara med 2 stjärnskruv från baksidan, då slipper man maskera och ha sig smile

I övrigt fin bil, och blackline is the shit big_smile!
Jasså? de tänkte jag inte på, jag bara lacka men de blev ju bra endå tycker jag tongue Tack så mycket, aa de har du rätt i hehe wink

562 Inlägg
18 april 2011
#55
Volvo740GruppH skrev:
micke-opel skrev:
Lite väl sent nu men ett tips är att vid lackering av sidoinsatserna i strålkastarna (dom som blir svarta), så går det att demontera dessa, sitter bara med 2 stjärnskruv från baksidan, då slipper man maskera och ha sig smile

I övrigt fin bil, och blackline is the shit big_smile!
Jasså? de tänkte jag inte på, jag bara lacka men de blev ju bra endå tycker jag tongue Tack så mycket, aa de har du rätt i hehe wink
Heheh lätt missa det smile jag märkte det när jag lackade mina smile

9-5 Aero Sedan -05

157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#56
micke-opel skrev:
Volvo740GruppH skrev:
micke-opel skrev:
Lite väl sent nu men ett tips är att vid lackering av sidoinsatserna i strålkastarna (dom som blir svarta), så går det att demontera dessa, sitter bara med 2 stjärnskruv från baksidan, då slipper man maskera och ha sig smile

I övrigt fin bil, och blackline is the shit big_smile!
Jasså? de tänkte jag inte på, jag bara lacka men de blev ju bra endå tycker jag tongue Tack så mycket, aa de har du rätt i hehe wink
Heheh lätt missa det smile jag märkte det när jag lackade mina smile
aa smile Haha okej tongue

4 109 Inlägg
18 april 2011
#57
Fungerar dina strålkastar torkare eller varför vill du ha dom kvar? Ser riktigt fint ut i övrigt:) Tror nästan det var snyggare med originalblinkers än vita faktiskt:)


157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#58
zemet skrev:
Fungerar dina strålkastar torkare eller varför vill du ha dom kvar? Ser riktigt fint ut i övrigt:) Tror nästan det var snyggare med originalblinkers än vita faktiskt:)
Jag tycker nästan de blir snyggare med torkare för annars blir de två hål i listerna och jag orkar inte lägga igen dom tongue Tack så mycket big_smile
aa vart lite skillnad när jag lacka nedre delen av blinkersen, men blir att köpa vita blinkers snart smile

685 Inlägg
18 april 2011
#59
Ser bra ut, instämmer med att det ser bättre ut med torkare.

No turbo shit - just real power!

157 Inlägg
18 april 2011
Trådstartare
#60
Only-volvo skrev:
Ser bra ut, instämmer med att det ser bättre ut med torkare.
Tack smile aa för annars om man tar bort torkarna blir de ju två hål och tycker inte de blir så snyggt då tongue


Sök