2790
Sök

lordi är gudar

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#1
lordi sålde guldskiva tom om sverige ska vinna nästa melodifestival så måste dom ha hårdrock och inte carola hon har gjort sitt kan finland så kan väll vi eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 571 Inlägg
24 juli 2006
#2
Förra tråden du skapade om just lordi och carola för (3 minuter sedan)
hör inte alls hemma på detta forum jag hoppas verkligen att denna tråden ger ett emr seriöst intryck.


volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#3
Izual skrev:
Förra tråden du skapade om just lordi och carola för (3 minuter sedan)
hör inte alls hemma på detta forum jag hoppas verkligen att denna tråden ger ett emr seriöst intryck.
finns det nån humortråd här eller så man kan få skriva av sig nån oseriös tråd typ

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Svindåre
1 433 Inlägg
24 juli 2006
#4
lordi e grymma!!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

4 571 Inlägg
24 juli 2006
#5
ironhead skrev:
finns det nån humortråd här eller så man kan få skriva av sig nån oseriös tråd typ
Off topic är till för icke fordonsrelaterade diskussioner inte om "kiss och bajs" som din förra tråd innehöll.

Vill du skriva av dig en massa strunt så föreslår jag wordpad eller liknande.


volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#6
det tycker jag med som köpte tre skivor på en gång jag har aldrig lagt ner tid och tänkande på melodifestivalen förr men jag gjorde det detta året jävlar så dom soppa golvet med resten av dom som var med

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#7
Izual skrev:
ironhead skrev:
finns det nån humortråd här eller så man kan få skriva av sig nån oseriös tråd typ
Off topic är till för icke fordonsrelaterade diskussioner inte om "kiss och bajs" som din förra tråd innehöll.

Vill du skriva av dig en massa strunt så föreslår jag wordpad eller liknande.
suck är ala här humorbefriade hmmm det kanske är bara jag och mina polare som har en knäpp humor hehehe du skulle bara veta vad jag och minna vänner snackar om för saker då hade du tappat dina öron

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 571 Inlägg
24 juli 2006
#8
Jag är inte humorbefriad däremot tycker jag inte att humor så så låg nivå hör hemma på detta forum.

Detta är som sagt ett bilforum med 18 årsgräns då förutsätter jag att man kan hålla språket på en sådan nivå.


1 453 Inlägg
24 juli 2006
#9
ironhead skrev:
Izual skrev:
ironhead skrev:
finns det nån humortråd här eller så man kan få skriva av sig nån oseriös tråd typ
Off topic är till för icke fordonsrelaterade diskussioner inte om "kiss och bajs" som din förra tråd innehöll.

Vill du skriva av dig en massa strunt så föreslår jag wordpad eller liknande.
suck är ala här humorbefriade hmmm det kanske är bara jag och mina polare som har en knäpp humor hehehe du skulle bara veta vad jag och minna vänner snackar om för saker då hade du tappat dina öron
mmm
Jag hoppas det funkar bra för er...


215 Inlägg
24 juli 2006
#10
Kalla förfan inte Lordi för ett hårdrocksband,mer patetiska jävlar finns ju inte..Har dom gjort EN BRA HÅRDROCKSLÅT?? Pinsamt var ordet!

Nu drar jag till AYIA FUCKING NAPA..hare!
Senast redigerat av SLIMPA (24 juli 2006)

8 877 Inlägg
24 juli 2006
#11
ironhead skrev:
lordi sålde guldskiva tom om sverige ska vinna nästa melodifestival så måste dom ha hårdrock och inte carola hon har gjort sitt kan finland så kan väll vi eller
Fattar inte vad du menar? Kan du skriva så att man förstår?

Fotograf på tierpidag.se

256 Inlägg
24 juli 2006
#12
Neej!!

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#13
Hamilton skrev:
ironhead skrev:
lordi sålde guldskiva tom om sverige ska vinna nästa melodifestival så måste dom ha hårdrock och inte carola hon har gjort sitt kan finland så kan väll vi eller
Fattar inte vad du menar? Kan du skriva så att man förstår?
ja om sverige ska vinna nått som har med melodifestivaler att göra så måste vi ha nått nytt förstår du

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#14
laynus skrev:
Neej!!
jo hårdrock åt alla

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
24 juli 2006
#15
Så jävla värdelösa!!!! Synd om dom!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#16
sveddan skrev:
ironhead skrev:
Izual skrev:

Off topic är till för icke fordonsrelaterade diskussioner inte om "kiss och bajs" som din förra tråd innehöll.

Vill du skriva av dig en massa strunt så föreslår jag wordpad eller liknande.
suck är ala här humorbefriade hmmm det kanske är bara jag och mina polare som har en knäpp humor hehehe du skulle bara veta vad jag och minna vänner snackar om för saker då hade du tappat dina öron
mmm
Jag hoppas det funkar bra för er...
jo för det funkar  jättrebra men sen blir vi aldrig vuxna heller mina kompisar och jag då asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#17
golfarn_nr1 skrev:
Så jävla värdelösa!!!! Synd om dom!
det kan dom ju inte ha vart eftersom dom sålde guld och så eller hur

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

311 Inlägg
24 juli 2006
#18
Hårdrock går bra men inte lordi för allt i världen ta iron maiden eller va som hälst... personligen anser jag att de inte är så bra men andra tycker ju annat... whatever.. när ska de ha ren techno i melodifestivalen? Boten anna? tongue

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#19
SLIMPA skrev:
Kalla förfan inte Lordi för ett hårdrocksband,mer patetiska jävlar finns ju inte..Har dom gjort EN BRA HÅRDROCKSLÅT?? Pinsamt var ordet!

Nu drar jag till AYIA FUCKING NAPA..hare!
dom har bara bra låtar dom är i stl med judas priest

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
#20
nagasaki.020 skrev:
Hårdrock går bra men inte lordi för allt i världen ta iron maiden eller va som hälst... personligen anser jag att de inte är så bra men andra tycker ju annat... whatever.. när ska de ha ren techno i melodifestivalen? Boten anna? tongue
om vi hade basshunter som ställde upp för melodifestivalen då vete fan om alla fjortisar skulle ringa och rösta behövs lite nyskapande i melodifestivalsammanhang också inte bara abbakopior och ditt och datt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer


Sök