3241
Sök

Skoda Felicia -98 Rattnav

81 Inlägg
5 mars 2011
Trådstartare
Tjena som topic lyder behöver jag ha tag i ett rattnav till en skoda felicia årsmodell 1998.
Ni kanske tycker jag är tokig som skulle slänga på något sådant men allt har en anledning. Skodan är min slit och släp bil och just nu den enda bil jag äger då ekonomi intaget och arbetet minskar drastiskt.
Anledning till att jag ska byta ratten är pga att av dem åren den tjänat som firmabil för min faders byggfirma har den utsatts för det mesta av bruk och betong. Detta i sin tur har gjort att ratten löses upp systematiskt.

Vänder mig till er här på garaget för att kolla med er om ni vet något/någon som säljer detta eller har ett liggande.
Helst ett rattnav med airbag anslutning men går bra utan med.
Har googlat och hittat sidor som levererar och säljer men för ett pris jag avstår för tillfället.
Där finns å andra sidan en kille som har en annons här på garaget, som också har en annons på fyndtorget.se eller vad det nu heter. Mailat och väntar på svar dock men kanske finns någon annan som håller inne på ett, dock är de inte så vanligt men ja ändå.

Tackar för hjälp snarast och även att någon liten god gärning av någon som innehar ett sådant rattnav.

MVH Sebbe

Sök