Måste ha nya fälgar och däck till sommaren och har bestämt mig på att köra på RS4 kopior via www.gummihuset.se
Men har grymt svårt att besluta om jag ska köpa 18 eller 19"
Med 18" så blir det 225/40-18 NANKANG NS-2 ZR Med 19" så blir det 235/35-19 NANKANG NS-2 ZR
Det är ingen större prisskillnad mellan 18 och 19", ca 1000:-
Visst är 19" fetare, men blir lite osäker om de kommer ta i skärmarna då bilen är sänkt 40mm runt om. 18" ger även lite bättre komfort än 19" men vad hade ni gjort i mitt läge?
Ärligt talat så tyckte jag att den var grymt fin med 18", hur känsliga är 19" jämfört med 18" säg t.ex att man råka köra över ett gupp/hål i hyffsat snabb hastighet? Tänkte mest på att 19" har lägre profil då bör de kanske vara med känsliga?
Goffen skrev:
Kolla min A4a "00an" jag hade med 18" ångrade varje dag att jag inte tog 19"
Visst är det så, men det beror på helt vad för typ av bil det är men tycker både 18 och 19" gör sig bra på en A4:a
Niklas1987 skrev:
Det är ju inte säker att det bli snyggare bara för att man slår på det största fälgarna som finns, skulle nog gå på 18" personligen
Audi A4 som du har är ju ganska låg och bred karossmässigt så både 18 och 19" skulle nog se bra ut, har sett en del sänkta med 18" å de ser riktigt bra ut.
Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Hehe jo men precis, tycker också att både 18 och 19" ser riktigt bra ut nu gäller det bara att bestämma sig för storlek. Vill inte ångra mig i efterhand
Niklas1987 skrev:
Audi A4 som du har är ju ganska låg och bred karossmässigt så både 18 och 19" skulle nog se bra ut, har sett en del sänkta med 18" å de ser riktigt bra ut.