hur sydde du på det där svarta tyget på dörrsidorna? kanske några bilder?
Om du menar panelerna i bak så har jag inte sytt alls utan endast tagit ett lite tjockare tyg som jag limmade fast som innehöll lite bomull, sen markerade jag ut hur panelen ser ut på skinnet(gjorde lite större) sen klippte ut den ock limmade fast, sen häftade fast den med massor med häftstift ^^
Så nu prenumererar jag på tråden Jäkla jobb du lägger ner på breddningen. Vi kör med plast på vår och du bonkar plåt som satan. Kommer bli najs! När våra projekt är klara får vi träffas någonstans o inspektera varandras byggen! Det är bara att fråga på om det är något.
Mvh
Alltid härligt med såna goa kommentarer Det fårvi verkligen göra! Kommer va redigt glad när första projektet o första bilen är klar Frågar för de mesta om saker
Undrar lite om dessa 16" are kommer att få plats eller om man ska satsa på några 15" eller liknande, dock fanns inte dessa som mindre än 16" några tips hade vart awesooooome!!! Vill ha liknande dessa iaf eller dessa Skulle även vilja veta ifall det finns nån här som vet en bredare bakaxel
Om du ska använda original infästning är det 309ans bakaxel som gäller. Får du tag på en gti så får du ju skivbroms med. Tror själva axeln är 15mm bredare per sida jämfört med 205 gti. Din Xr axel borde vara lika bred som en 205 gti axel.
Kanske får bli en 309ans axel tror dock att gti:n är ngt bredare än min eftersom dom även har dom plast breddarna på sidorna en som sa att det fick va max 20mm enligt sfro, vet ej om de va per sida eller totalt, denna ska ju köras på väg iaf
Grymt kul tråd! Lite mer än bara plast om man säger så! lägger musen över plusset! Mvh /Calle
Haha lite plast arbete kommer det allt o bli iaf Fin som snus! Desamma till ditt projekt!
Ja men lite får man ha! haha kommer nog en liten update snart eller så tar jag den imorgon. kommer det blir, race eller rally-känsla, med tanke på fälgvalet
Coolt med riktigt gjort arbete (no plastic) Kommer bli rå..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Grymt projekt! Kommer följas, bara en fråga?! Varför inte bygga på en GTI ist för Xr?
Tackar! Jo den frågan är faktiskt väldigt lätt att besvara, det är så att jag fick denna bilen, så det är drf jag gjorde detta, sen så har GTi modellen massa hål i framskärmarna, men en GTi hade jag hellre haft faktiskt
Grymt kul tråd! Lite mer än bara plast om man säger så! lägger musen över plusset! Mvh /Calle
Haha lite plast arbete kommer det allt o bli iaf Fin som snus! Desamma till ditt projekt!
Ja men lite får man ha! haha kommer nog en liten update snart eller så tar jag den imorgon. kommer det blir, race eller rally-känsla, med tanke på fälgvalet
Klart häärligt du Blir nog lite av varje, race om man kollar på fälgarna, men ändå rally om man målar dessa vita el gröna så ser dom nästan ut som rally fälgar
Klart häärligt du Blir nog lite av varje, race om man kollar på fälgarna, men ändå rally om man målar dessa vita el gröna så ser dom nästan ut som rally fälgar
mm det var det jag tänkte! Rally-pegga med feta vita fälgar! SJUKT SNYGGT!