Tycker verkligen att 740 modellen är värd att bevaras Alla barnsjukdommar som 240 hade är juh botade på 740 ^^ Estetiska barnsjukdommar syftar jag på då Och nu när ungdommarna gör om alla 740s till epa bilar så kommer dom juh minska 740 är nog en framtida klassiker. som våra barn kommer bli nostalgisk ifall dom kommer över ett fint exemplar och säga "en sån där hade pappa när jag var liten" hehe
Tycker verkligen att 740 modellen är värd att bevaras Alla barnsjukdommar som 240 hade är juh botade på 740 ^^ Estetiska barnsjukdommar syftar jag på då Och nu när ungdommarna gör om alla 740s till epa bilar så kommer dom juh minska 740 är nog en framtida klassiker. som våra barn kommer bli nostalgisk ifall dom kommer över ett fint exemplar och säga "en sån där hade pappa när jag var liten" hehe
Håller verkligen med! O de e allt snygga
Jo precis, farsan hade ju en amazon när han var ung så jag suktar ju efter att skaffa en sån jag med! Får hoppas man får en unge som känner lika dant för en 740
Var precis o köpte en ny packning till oljepåfyllningslocket! En liten del för ynka 23 kr som gör stor skillnad! Det har läckt något ur locket hela tiden ja haft bilen och jag förstår inte varför ja inte bytt den innan?! Fått för mig att det var vevhusventilationens fel eller nått!
Min nya del som kommer göra att motorn kommer se mycket fräschare ut
beråpå tänkte snart komma igång med mitt projekt snart:) har redan planerat vad man ska ha o så räknade ut cirka 25-30.000 kommer det att kosta när man är klar XD