3792
Sök

Intensivkurs

Tell the world that Jesus lives
177 Inlägg
23 mars 2011
Trådstartare
Jag blev sjuk i augusti förra året och8 har sen dess gått på tung medicin. Nu håller den tunga medicinering (som omfattar allt mellan zyprexa till lyrica) på att sättas ut och snart får jag börja övningsköra igen. Jag har funderat lite på att ta en intensivkurs. Men jag undrar om det är svårt att lyckas? Min granne misslyckades med sin intensivkurs, därför är jag lite skeptisk. Är det stor chans att jag misslyckas?
Senast redigerat av TomasCarlsson (23 mars 2011)

250 Inlägg
23 mars 2011
Beror ju givetvis på hur duktig du är på att köra bil och hur snabbt du lär dig om du inte är så duktig på det än.

Volkswagen - Das Auto

tratt
353 Inlägg
23 mars 2011
TomasCarlsson skrev:
Jag blev sjuk i augusti förra året och8 har sen dess gått på tung medicin. Nu håller den tunga medicinering (som omfattar allt mellan zyprexa till lyrica) på att sättas ut och snart får jag börja övningsköra igen. Jag har funderat lite på att ta en intensivkurs. Men jag undrar om det är svårt att lyckas? Min granne misslyckades med sin intensivkurs, därför är jag lite skeptisk. Är det stor chans att jag misslyckas?

Beror säkert på hur lätt du har för att lära, intensivkurs är ju vanlig utbildning bara i ett snabbare tempo. Jag känner nog bara en som har genomfört en sådan, och hon klarade kortet direkt, så kattpiss kan det ju inte vara.

Sök