Haha har nog för dåligt med kontakter för att de ska vara lönt.. Men tycker det är dåligt att dem blivit så jävla vinn, blev ju nu i vinter, knappast kört så hårt känns de som.. Nästan så jag är lite rädd att jag inte drage hjulbultarna eller nått.. Aha okok, men är ju ba en sida men, störande att ratten är sne, brukar ju bli på gammbilar har jag sett, vad beror det på? kan ju li nästan kvarts varv på vissa?
Jo det va då ja gjorde det, bytte hjullager så=) (så hjulen ska vara efterdragna också) Dock blev jag lite misstänksam då sidan jag bytt lager på va rakare å mer korrekt än den andra.. Och får man bara papper på gamla inställningen, inte den nya dom gör?
Sjukt enkelt att skivorna blir vinda vintertid.. du åker och kör normalt så ska du bromsa HÅRT och skivorna blir jättevarma.. så åker du nånstans där det skvätter upp lite snö eller is så böjs skivorna jättejättelite varje gång.. gör man så tillräckligt många gånger så blir det så att det skakar..
På brors gamla 190a va ratten sne av den enkla anledningen att framvagnsinställningen va helt åt pipsvängen och att framvagnen va lite sne pga dikeskörning
Det du kan göra är att du lämnar in den så att dom bara kollar så att tow in/out osv är som det ska så inget står snett! det brukar inte konsta många kronor faktiskt.. bara att dom kollar.. ingen "Inställning" alltså utan det finns så man kan få dom kollade bara