Jag fick denna bilen av pappa April 2009, en 740 var inte den bilen han tänkt sig... En Renault Clio -05a tyckte han verkade betydligt bättre! Vi kollade även på Volvo 850 och diverse Bmw´n men det blev 740 endå :) Jag vela... Visa mer
varför lägger man ner massa pengar på en 740 för ? nej helt onödigt tycker jag.
Jadu varför har du just de bilar du har? fått så bra respons på denna bilen verkar som folk gillar den! Visst en volvo 740 är långt ifrån den snyggaste bilen! men ja gillar den dessutom hur många 740in finns de som är i ett fin skick? de flesta leks sönder så varför ska de inte finnas några i fint skick? Men du tycker som du vill lite onödig kommentar av dig bara
Tycker såna kommentarer är helt onödigt, Vill hon lägga ner pengar på en bil låt henne göra det då jubel idioter..
Helt klart en favorit, välputsat ska det vara!
Haha ja inte bryr ja mig särskilt om vad de tycker inte varför har de just de bilar de har? Folk gillar denna bilen, dessutom har ja fått en hel del sponsorer så varför skall ja inte fortsätta med bilen? Alla gillar inte samma bilar!
alla är ju så jävla kåta för att det är en brud som putsar på en 740. hade de vart en kille hade den inte alls vart lika poppis. och nej jag är fan inte avis. jag blir bara så trött på alla kåta nötter härinne !!!!
alla är ju så jävla kåta för att det är en brud som putsar på en 740. hade de vart en kille hade den inte alls vart lika poppis. och nej jag är fan inte avis. jag blir bara så trött på alla kåta nötter härinne !!!!
Haha jadu, Jag kommenterar bilen för det är den jag tycker är riktigt fin och välputsad!
Haha jadu, Jag kommenterar bilen för det är den jag tycker är riktigt fin och välputsad!
+1!! Visst att det är en brud som har bilen är ju inget - men den är ju bra mkt finare än 90% av alla sönder lekta 740is!
Jag säger bara: tyck vad ni vill! jag bryr mig inte om vissa här inne tänker med den nedre regionen! Erat problem Ni får väl bedöma själv om ni gillar bilen eller inte! själv gillar ja inte heller alla slags bilar men jag accepterar att alla gillar olika bilar! och tur är väl de! Och nej bilen är ingen sönderlekt härkbil som många 740in är....
Jag säger bara: tyck vad ni vill! jag bryr mig inte om vissa här inne tänker med den nedre regionen! Erat problem Ni får väl bedöma själv om ni gillar bilen eller inte! själv gillar ja inte heller alla slags bilar men jag accepterar att alla gillar olika bilar! och tur är väl de! Och nej bilen är ingen sönderlekt härkbil som många 740in är....
ser riktig bra ut forsätt så , sen till ni som säger de e bara för ägaren e en tjeje som den får uppmärksamahet jovist men hon verkar ju nt flasha me de som massa bilder där hon står å klänger på bilen precis !
ser riktig bra ut forsätt så , sen till ni som säger de e bara för ägaren e en tjeje som den får uppmärksamahet jovist men hon verkar ju nt flasha me de som massa bilder där hon står å klänger på bilen precis !
Man tackar nej har inte direkt nå såna bilder inte..... bilen man vill visa upp