Ni som åker här uppifrån på lördagar. Hur gör ni på kvällen/natten nere i Jönköping? Åker ni hem när elmia stänger eller är ni kvar på kvällens/nattens träffar på A1 eller va det heter och åker hem sent på natten eller sover kvar i bilen/tält?
Man vill ju vara med på dom stora träffarna på kvällen också. Det är ju halva upplevelsen tycker jag.
Så vad tycker ni ska vi försöka styra upp något? typ samling där vi brukar ha garagetträff? (icamaxi/plantagen) så stämpla en tid på det också för dom som är intresserade så blir de lite mer upplevelse av det hela sen kan vi väl gö så att man åker hem när man känner för det så slipper det bli krångel på så sätt men karavan dit skulle ju va kanon
Skulle vara roligt... Jag och min bror ska åka ner på lördag.. Men vi stannar kvar tills söndag och åker hem då! Men om man åker i från Falun vid 6 när är man framme då?
sen om de är plus minus en halvtimme spelar ju ingen större roll men jag tänkte om vi samlas 6 då så åker vi ca halv 7? för då hinner man ju ner i skaplig tid endå om det är okej?