ja mycket bilder får tas å sedan läggas upp för de e kul å se bilder på sin egen bil som man själv inte har tagit
å på tal om strög så e de ju crusing uppe i mellerud nu på lördag den 7/5 e ja för mig:P även motormässa i karlstad i helgen den 7-8 ju:P någon här som ska te något av de? själv funderar ja på mässan på dagen och sedan crusingen på kvällen
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.
hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan då:P brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?
Sätter inte min bil på den cruisingen under några omständigheter. Vart alldeles för mycket vandalisering osv där genom åren.
hehe okej xD ja har dock inte vart på den men de kanske e bäst att hålla sig undan då:P brukar bara vara på den i thn och lidköping, vet du när nån av dom är ?
Har inget emot cruising bara dom just där då det brukar vara bonn drägg som ALDRIG ser sig för. Ja back to topic, vem håller tummarna för lika fint väder som spås denna helg även nästkommande?
....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!
å tackar får tjöta mer där då
a som sagt vi får hålla oss te ämnet nu hoppas verkligen hela överby blir fullt av bilar hehe
Om man tänker sig att varje person som är anmäld att komma till träffen känner mellan 5 å 10 pers som kommer men kanske inte har hör av sig här på forumet!!
Hahah! det blir ju typ 110 anmälda *4 eller nåt! så säg 440 pers!! eller va fan säg 500 jämnt!
....men denna tråden handlar inte om något annat än BACKYARD AUTOMEET, så back to topic!
å tackar får tjöta mer där då
a som sagt vi får hålla oss te ämnet nu hoppas verkligen hela överby blir fullt av bilar hehe
Om man tänker sig att varje person som är anmäld att komma till träffen känner mellan 5 å 10 pers som kommer men kanske inte har hör av sig här på forumet!!
Hahah! det blir ju typ 110 anmälda *4 eller nåt! så säg 440 pers!! eller va fan säg 500 jämnt!
ja faan de får vi hoppas att de blir iaf mycket ögon godis å se då ;D
Jag är laddad som fasen kan jag säga. Försöker få med en kamrat som har en sleeper Volvo 740. Har mekat topplock mm i garaget idag. Skall hinka i maskinen innan söndag. Denna vecka...
Jag är laddad som fasen kan jag säga. Försöker få med en kamrat som har en sleeper Volvo 740. Har mekat topplock mm i garaget idag. Skall hinka i maskinen innan söndag. Denna vecka...
Fan va gött! Jag blir taggad som fan bara av å läsa sånt! Skall bli jävligt kul å stå å kolla när alla glider in på parkeringen!
Jag har kört rundan och den är cirka 13 km. jag körde den med lite mera tempo än vad som är tänkt vid träffen och då tog den drygt 20 minuter att köra med en snitthastiget på 35 km/h och en maxhastiget på ca 70 Km/h