Behöver ett nytt garage efter flytt till större hus. De som finns rymmer v70n men TAn är längre, dessutom vill jag ha ett dubbelgarage. Hur är "byggsatserna" som finns? någon som har erfarenhet?
Behöver ett nytt garage efter flytt till större hus. De som finns rymmer v70n men TAn är längre, dessutom vill jag ha ett dubbelgarage. Hur är "byggsatserna" som finns? någon som har erfarenhet?
Ingen erfarenhet av det nej. Däremot byggde vi ett garage av lösvirke 2007. Det blev dyrt. Det rymde förvisso 2 st V70 men det var parkering med tungan rätt i mun om man säger... Tanten vägrade då det skulle till att ha in den sista släden. Skulle nog köpt en byggsats!
Plattan var dyr vill jag minnas. Den kommer man ju inte undan! Köp en bred elport!
Mvh Alexander
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Byggde ihop ett dubbelgarage från mellby garage i somras. Mycket bra passform, Bra moduler. Tog ca 4-5 dagar på 3-4 man att slå upp. Då Klart på utsidan, förutom dörrar, takpannor och panellock (de målades separat för att slippa glipor ifall träet krymper lite. )
Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk
Nu är det mesta monterat så nu ska bara råsponten på sedan är det färg, portar och yttertak.
Allt har passat kanon och allt ser robust ut, mycket lättmonterat. Jag kan verkligen rekommendera Lövångers bygg, har även hört andra i min omgivning som varit mycket nöjda med byggnader därifrån.
Av en personlig anledning så vill jag inte lägga upp bilderna här, ni får nöja er med det jag skrivit.
Nu är det mesta monterat så nu ska bara råsponten på sedan är det färg, portar och yttertak.
Allt har passat kanon och allt ser robust ut, mycket lättmonterat. Jag kan verkligen rekommendera Lövångers bygg, har även hört andra i min omgivning som varit mycket nöjda med byggnader därifrån.
Av en personlig anledning så vill jag inte lägga upp bilderna här, ni får nöja er med det jag skrivit.
Mvh Andreas
Pics or it didnt happen
Haha! OTROLIGT skön kommentar Made my day.
skalman1 skrev:
Haha, nä det är inget svartbygge. Jag är för feg för sånt.