volvo s70 tom tank gick i 71 liter 14.10kr liter = 1001.1kr räcker bara en vecka
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
volvo s70 tom tank gick i 71 liter 14.10kr liter = 1001.1kr räcker bara en vecka
Kommer drömma mardrömmar nu
Själv tankar jag och blundar, kör inte lugnare för att priset går upp heller för den delen. Den dagen man inte vill lägga pengarna på soppa får de blir en Lupo diesel
Cirka 1.500 kronor är nog mitt rekord. Pumpen stängdes först av vid 1.000 kronor så ja fick börja om tankningen. Bilen är en Chevrolet Suburban 1500 där bensin tanken på cirka 160 liter, tur att den inte har två... (Bilen var inte tom på bensin när jag tanka dessutom).
Då kände man sig extra fattig när man åkte därifrån xD
Nej men sen dricker man inte 100 liter cola heller... och du kan inte jämföra med en 50cl cola då du köper det i stora mängder blir det oftast billigare
jajjaja, tyckte det var en rolig sak att jämföra med, sen hur mycket man konsumerar spelar juh roll givetvis
Sen kostar 2l cola 18:- med..
Dyraste för mig var nog den gode saaben där pumpen stannade på typ 900 spänn
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Tur att tanken bara rymmer 38 liter och det går oftast bara i 30 liter så det blir inte så dyrt.
Min A till B vinter och transport räser, är inte så dum den heller Lupon 30 liters tank... Så kör man ju den aldrig helt tom heller så blir liksom alltid fult efter ca 300 spänn...
Men den är ju inte så törstig heller så man kommer långt på 30liters tanken
Fyllde upp 540n med V-Power. Fick i 82,5 liter och V-Powern låg då på 15,40kr/L = 1270.50kr! Och med min körning brukar jag komma 35-45 mil på en tank, riktigt skoj:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
hej.Sorry. men jag ville bara tala om att jag fyllde tanken i torsdags i min Nissan. 65liter diesel i Thailand och det kostade 1950bath eller runt 400kr..nu kan jag köra 95-100mil..roligare att tanka i Thailand... Stefan.
Brukar hamna runt 850 kr = ca 65 liter 98 på ca 45-50 mil
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
4100kr gick de på sist, fastän jag bara tanka för 820kr, banken drog 5ggr istället för en gång haha.. fast de löste sig när man ringde och var lite förbannad