jag tänkte bygga om avgassystemet på min Saab 9-3 model år 2003. Vill att den ska låta, låter de konstigt med 3" rör ifrån katten å bak, lr ska man köra med 2/5 som ljuddämpare hade jag tänkt bruka en Simons dämpare längst bak. bilen ska chippas inom kort med steg 2. så man kanske ska köra på 3" ? kom gärna med förslag
kör på 3 tum jag har 2,5 tum sen dubbla pipor bak, med steg 3 chip.. och de mullrar på. men jag föredrar nog 3 tum faktiskt.
ok jag tänkte jag kör med ett stort ändrör bak, de är skit snyggt med två, men jag stör mig på att alla nya bilar har dubbla nu det förstör de udda i det hela lite sugen på att dra ut röret igenom ett hål i bak kjolen
tycker inte de passar och dra pipan ut ur kjolen om den inte ser "räser" ut, sen ska de va lite kräm i oxå
Power kommer väll då man har pengar för att bygga nå pluggar ju än, så man får ju inte nå pengar just
åkte ju på att köpa en värre koppling, då jag va in med bilen på Bilotrim i Umeå, hade 220 hk i den då, men kopplingen hängde inte med efter 3000 varv, ska byta den till påsk, sen blir de steg 2 å Aero snurra inom kort snart oxå hoppas jag
har du byggt eget med dubbel pipa ? lr har du köpt klart ? vad har du för motor i din 9-3 ?
har den lilla 1.8t motorn chipet köpt från maptun och har även deras halvsats 2,5tum med dubbla ovala utblås har runt 235hk i den nu, ska snart bänka den hoppas jag så jag slipper tro vad jag har under huven