3059
Sök

MK4an har lämnat min sida! Nytt stance bygge kommer! R.I.P

Only stance works by R.Håveland aka Mingan Visit my page: https://www.facebook.com/OutstandingStance

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
442 443 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2013
2 322 Inlägg
24 september 2012
Trådstartare
gotich skrev:
misstänker att du fick tag i han i borås som jag sa på oijoij hade de grejerna du behövde;P kommer bli sjukt läckert ! älskar de som jag antar att du skall göra så, kör hårt!!!

kommer följas de vet du ;D

haah en sak vet du men den andra saken har du o ingen annan en SUSNING vad jag ska göra med bilen big_smile  3 pers vet om det endast smile

BONKERS
519 Inlägg
24 september 2012
mingan77 skrev:
gotich skrev:
misstänker att du fick tag i han i borås som jag sa på oijoij hade de grejerna du behövde;P kommer bli sjukt läckert ! älskar de som jag antar att du skall göra så, kör hårt!!!

haah en sak vet du men den andra saken har du o ingen annan en SUSNING vad jag ska göra med bilen big_smile  3 pers vet om det endast smile

åh vad intressant bara bra att man inte vet allt för då blir det med spännande att följa;D

2 322 Inlägg
24 september 2012
Trådstartare
gotich skrev:
mingan77 skrev:
gotich skrev:

åh vad intressant bara bra att man inte vet allt för då blir det med spännande att följa;D

ja skriver man på oijoij vad man söker eller någon annanstans så  går det ju inte undvika att hålla det hemligt, men det man itne säger  hålls hemligt.. och varför jag håller det just hemligt med är för att jag vet inte riktigt än om jag kan få hem det.  vet itne om de har på lager heller dock så  därför väntar jag hellre fram tills jag får hem något..

BONKERS
519 Inlägg
24 september 2012
mingan77 skrev:
gotich skrev:
mingan77 skrev:

ja skriver man på oijoij vad man söker eller någon annanstans så  går det ju inte undvika att hålla det hemligt, men det man itne säger  hålls hemligt.. och varför jag håller det just hemligt med är för att jag vet inte riktigt än om jag kan få hem det.  vet itne om de har på lager heller dock så  därför väntar jag hellre fram tills jag får hem något..

hoppas på det iallafall för vet att de kommer va fett;D btw kunde du fixa camber shims till mig ? smile

2 322 Inlägg
24 september 2012
Trådstartare
gotich skrev:
mingan77 skrev:
gotich skrev:

hoppas på det iallafall för vet att de kommer va fett;D btw kunde du fixa camber shims till mig ? smile

ja kanske smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
25 september 2012
Kul att lusten börjar komma igen Mingan! Med tanke på hur bilen blev nu till 2k12, så kan jag ju bara tänka mig hur nästa år blir! smile

2 322 Inlägg
25 september 2012
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Kul att lusten börjar komma igen Mingan! Med tanke på hur bilen blev nu till 2k12, så kan jag ju bara tänka mig hur nästa år blir! smile

ja det återstå att se som sagt.. fail or not fail smile

25 Inlägg
25 september 2012
Följer tråden som vanligt big_smile

2 322 Inlägg
25 september 2012
Trådstartare
Skuum skrev:

hähä
  behöver itne följa riktigt än..  kommer  vänta  en liten stund för jag ska få hem saker o ting först innan jag börjar visa saker

30 slak
169 Inlägg
25 september 2012
mingan77 skrev:
Skuum skrev:

hähä
  behöver itne följa riktigt än..  kommer  vänta  en liten stund för jag ska få hem saker o ting först innan jag börjar visa saker

Vi följer dig och ditt underbara bygge i vått och torrt! smile

2 322 Inlägg
25 september 2012
Trådstartare
kimztah skrev:
mingan77 skrev:
Skuum skrev:

hähä

Vi följer dig och ditt underbara bygge i vått och torrt! smile

schyyssst big_smile

453 Inlägg
1 oktober 2012
jävligt fet bil måste jag säga! smile riktigt bra jobbat!

Har lite frågor, hur lågt kan man sänka utan att behöva kapa i balkar osv?
Samt att drivaxlarna ska ligga på och skrapa eller vad det nu är som händer?

Är själv lite sugen på en Mk4 gti blir så klart att sänka osv men vill helst inte börja kapa i balkar osv wink

2 322 Inlägg
1 oktober 2012
Trådstartare
Timjoh skrev:
jävligt fet bil måste jag säga! smile riktigt bra jobbat!

Har lite frågor, hur lågt kan man sänka utan att behöva kapa i balkar osv?
Samt att drivaxlarna ska ligga på och skrapa eller vad det nu är som händer?

Är själv lite sugen på en Mk4 gti blir så klart att sänka osv men vill helst inte börja kapa i balkar osv wink

ja du  de går sänka rätt skapligt.. sen  beror det på vad du ahr för  tum på fälgarna.. har du 16  17" fäglar o sänker  tillräkligt innan de tar i så har du  wheelgap vilket många av folket inte gillar..  fast det är ju  just oss som  lever i denna kulturen som  säger nej till wheelgap.  har du 18-19 så  bör du klara dig  gott o väl

tack tack för att du tycker om bygget.. den byggs om nu under vintern

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Fått en av delarna nu smile

Skrap
2 098 Inlägg
4 oktober 2012
Det tror jag inte för än jag ser delen wink. Såå dra upp lite bilder wink

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
JofooN skrev:

noooo inte förän jag har fått hem allt.. då blir de mkt bilder och  skriverier big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
JofooN skrev:

noooo inte förän jag har fått hem allt.. då blir de mkt bilder och  skriverier big_smile

Du samlar på dig rejält nu alltså! wink

The löwer class.

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
JofooN skrev:

vem vet ?? big_smile

25 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

vem vet ?? big_smile

Haha så hemlig, trots att du vill berätta allt wink

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Skuum skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

vem vet ?? big_smile

Haha så hemlig, trots att du vill berätta allt wink

skojja du ? big_smile haha  vill berätta redan, men  jag kan inte förrän jag har fått allt jag vill ha. cash   tid motivation som dryga ut det. sen är det mkt annat  vid sidan om jag har mkt för mig som jag eventuellt kommer posta ut här med senare

Sök