2651
Sök

MK4an har lämnat min sida! Nytt stance bygge kommer! R.I.P

Only stance works by R.Håveland aka Mingan Visit my page: https://www.facebook.com/OutstandingStance

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
442 438 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2013
ohshit
1 285 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
Skuum skrev:
mingan77 skrev:

vem vet ?? big_smile

Haha så hemlig, trots att du vill berätta allt wink

skojja du ? big_smile haha  vill berätta redan, men  jag kan inte förrän jag har fått allt jag vill ha. cash   tid motivation som dryga ut det. sen är det mkt annat  vid sidan om jag har mkt för mig som jag eventuellt kommer posta ut här med senare

Ye I know the feeling big_smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Skuum skrev:

Haha så hemlig, trots att du vill berätta allt wink

skojja du ? big_smile haha  vill berätta redan, men  jag kan inte förrän jag har fått allt jag vill ha. cash   tid motivation som dryga ut det. sen är det mkt annat  vid sidan om jag har mkt för mig som jag eventuellt kommer posta ut här med senare

Ye I know the feeling big_smile

hähä

633 Inlägg
4 oktober 2012
awww vad har du för planer för bilen nu då ? :> jag sak upp med en tråd nu tänkte jag

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
awww vad har du för planer för bilen nu då ? :> jag sak upp med en tråd nu tänkte jag

som sagt det får vi se  i framtiden när jag väl har fått hem allt big_smile

633 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:

hum........ Fegis wink

BONKERS
519 Inlägg
4 oktober 2012
lite teaser tycker jag du kan lägga upp:) hihi grymt sugen på att se din andra sak du skall göra wink

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:

hum........ Fegis wink

nej inget fegis inte.. utan mer att jag vill vara säker på att jag får hem det jag vill ha innan jag säger något.. ananrs kanske jag floppar.. så jag menar

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
gotich skrev:
lite teaser tycker jag du kan lägga upp:) hihi grymt sugen på att se din andra sak du skall göra wink

läs ovanför vad jag skrev nyss big_smile

BONKERS
519 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
gotich skrev:

okej låter vettigt big_smile spännande iallfall:P då go for it big_smile och du vill inte verka tjatig men de med camber shims tror du att du kunde fixa de eller vet du något bra ställe man kan beställa:D

2 322 Inlägg
4 oktober 2012
Trådstartare
gotich skrev:
mingan77 skrev:
gotich skrev:

okej låter vettigt big_smile spännande iallfall:P då go for it big_smile och du vill inte verka tjatig men de med camber shims tror du att du kunde fixa de eller vet du något bra ställe man kan beställa:D

sorry det sket sig med  shimsen.. verkar som  företaget har lagt sig på is..  sidan nere inget svar

BONKERS
519 Inlägg
4 oktober 2012
mingan77 skrev:
gotich skrev:
mingan77 skrev:

sorry det sket sig med  shimsen.. verkar som  företaget har lagt sig på is..  sidan nere inget svar

okej aja får försöka fixa någon annanstans smile tack ändå tongue

BONKERS
519 Inlägg
25 november 2012
hur går det här då? nyfiken blir de mer bygge eller får du inte tag i de du behöver?

2 322 Inlägg
25 november 2012
Trådstartare
gotich skrev:
hur går det här då? nyfiken blir de mer bygge eller får du inte tag i de du behöver?

börja nog inte förrän  i början av nästa år. smile om jag inte finner en annan bil smile så  du får hålla dig fram tills dess smile

Skrap
2 098 Inlägg
6 januari 2013
Hur går det mingan? wink

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

2 322 Inlägg
30 januari 2013
Trådstartare
Sorry  för att  det inte vart mer bilbygge åt denna bil nå mer, för bilen är såld!..

En ny bil är inköpt! det är en  Golf MK4 variant -00  mer säger jag inte för ni  lär väl  se snart med en ny projekt tråd big_smile

tadaa då så länge big_smile

633 Inlägg
30 januari 2013
kommer köparen bygga vidare på bilen eller ej? :p ska bli skoj o se vad som händer med din nya bil

2 322 Inlägg
30 januari 2013
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
kommer köparen bygga vidare på bilen eller ej? :p ska bli skoj o se vad som händer med din nya bil

ja han  fortsätter nog lite smått på den.  det är en vän som har köpt den

DMNDphoto
727 Inlägg
30 januari 2013
Haha jag som trodde att den blivit stulen/krockad eller brännd när du skrev R.I.P men så illa var det inte då wink

Synd att det inte blev nått mer gjort på den men kan bli kul att se en variant i dina händer!

https://www.facebook.com/dmndphoto
Projekttråd på min luftkylda Folkabuss ifrån -73! Från original till slammad partybuss.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=282710

2 322 Inlägg
30 januari 2013
Trådstartare
Mattyyy skrev:
Haha jag som trodde att den blivit stulen/krockad eller brännd när du skrev R.I.P men så illa var det inte då wink

Synd att det inte blev nått mer gjort på den men kan bli kul att se en variant i dina händer!

ja man måste ju prova lite olika modeller och motorer med så smile innan man går vidare med något annat än vw smile

ohshit
1 285 Inlägg
30 januari 2013
Riktigt surt att du lämnar golfen Mingan! Men gissar på att denna nya kommer bli mysig! big_smile

The löwer class.

Sök